|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() UniversalfjernkontrollEtter å ha gått i gulvet for hvem vet hvilken gang, tok fjernkontrollen til DVD-spilleren kvelden. Så nå får vi ikke til å velge språk, spole over reklamen eller hoppe i filmen. Festlig.
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UniversalfjernkontrollKjøp en universal fjernkontroll på Clas Ohlson - skal virke til de fleste merker. Jeg bruker en sånn fjernkontroll til en av tvene, og den virker utmerket.
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UniversalfjernkontrollJeg har også en universalkontroll til min eldgamle TV. Det som er dumt med den, er at den ikke funker til å stille inn nye TV-kanaler med, så da de la om TV-opplegget her satt jeg plutselig bare igjen med noen få kanaler helt vilt plassert. Jeg kjøpte den billigste på Clas Ohlsson, det er mulig at det lønner seg å gå litt opp i pris? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: UniversalfjernkontrollLogitech Harmony-serien er suverene universalfjernkontrollere.Harmony 555 for du for en 500-lapp og den vil dekke alle behov. Logitech har en enorm database over produkter som dekkes, hvis du går til hjemmesiden til Logitech kan du sjekke om din spiller er i basen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Universalfjernkontroll
Denne har vi også, og vi er fornøyde med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Universalfjernkontroll-Vi har en Logotech et-eller-annet (one?), og den fungerte finfint helt til mannen min fikk den geniale idéen å bytte ut dvd-spilleren vår med en PS3. Noen som har fått fjernkontrollen til å funke på PS også? |
![]() |
![]() |
#8 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Universalfjernkontroll
PS3 styres vel via Bluetooth og ikke infrarødt så vidt jeg vet. Det er det vel ingen universalfjernkontroller som takler. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|