|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan blir de nye naboene, tro?Vi bor i rekkehus og nå skal en av naboene flytte. Like spent hver gang hva slags folk som kommer til å flytte inn.
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?Skjønner godt at du er spent. Når man bor så tett så har det jo litt å si hvordan naboene er.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?Jeg hadde sendt en mail eller ringt megler, jeg. Spurt hva slags folk det er som har kjøpt (f.eks familie med barn?). Det sier jo selvsagt ingenting om hvordan de blir som naboer, men man får stilt noe av nysgjerrigheten. .) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?Alltid like spennende hva slags folk man får inn i rekka. Vi har vært heldige til nå, eldre folk har flyttet ut, og yngre folk med barn har flyttet inn. Nå bare går vi og drømmer om at gubben vegg-i-vegg skal finne ut han ikke gidder å bo i så stor leilighet pip aleine.
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?Spennende med nye naboer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?Naboer har alt å si. Kjenner noen som måtte flytte fra drømmeleiligheta si (rekkehus) etter at de fikk nye naboer som bråkte og lagde dårlig stemning fra dag 1.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?Ja gode naboer er viktig. Det er 3 leiligheter på gangen her jeg og ungene bor, og nå flytter de ut i begge de to andre leilighetene, når semesteret er slutt. I den ene leiligheten kommer en i klassen med sin sønn, og en annen i klassen har søkt om å få flytte fra en leilighet og bort i den ved siden av meg, for hun orker ikke bo på sin gang lenger, er ganske så misfornøyd med SINE naboer. Så jeg ser for meg et sosialt skoleår med mye lekselesing og mye kos for ungene fremover...
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?
Vi bor på samme "måte" som deg - i studentleilighet. Vi har den største, med to soverom og som ligger i inngangspartiet i oppgangen. |
![]() |
![]() |
#11 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene, tro?Vi har også fått nye naboer i feltet. Jeg er mest spent på om det kommer noen unger på lille skatt sin alder. Litjtausa har en hel gjeng rundt seg som er født i -06, men det er ingen -07-unger her ennå. Men vi bor i enebolig, så vi trenger ikke nødvendigvis ha noe med dem å gjøre hvis de er duster. Det er jo verre i leiligheter og rekkehus.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene, tro?Åhh sukk ja eg gleder meg til vi blir 3 alenemødre med tilsammen 4 barn på gangen her... fra 1. juli... det skal bli så DIGG! Da blir alderen på ungene 3, 7, 8 og 11. Tenker lille gutten på 3 kommer til å fotfølge han på 11... løpe rett over gangen etc. Vi tre mødrene går i samme klasse og er på samme gruppe også så vi kan jobbe med oppgaver og sånt om kveldene. Vi kan bare ha dørene åpne så hører vi om noen våkner.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan blir de nye naboene, tro?
Det hørtes jo bare diggbart ut |
![]() |
![]() |
|
|