Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Barnemusikk-anbefalinger

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 14:31   #1
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barnemusikk-anbefalinger

Hva slags barnemusikk liker dere å høre på? Gjerne noe som man kan høre på Spotify.

Jeg liker Lars Lillo-Stenberg, Å jeg var en sangfugl (http://open.spotify.com/album/5zBBF5A3j76PIXKwr3RVXS) og Trond Viggo Torgersen, Det du kan, noe rart og noe nytt (http://open.spotify.com/album/5zBBF5A3j76PIXKwr3RVXS)

Tulla liker "Teletubbies-musikk" (http://open.spotify.com/user/indiepi...XWV378ULGRYQeX), men synes heldigvis mine forslag er OK også.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 14:32   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemusikk-anbefalinger

Jeg skjønner at Spotify er noe jeg burde vite hva er, men det gjør jeg altså ikke.

Jeg synes Knudsen og Ludvigsen er barnemusikk som det er litt lettere å leve med enn mye annet.

Gammel 21-04-09, 14:47   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes Knudsen og Ludvigsen er barnemusikk som det er litt lettere å leve med enn mye annet.

Ja. Og Trond Viggo.
Og Smurfene!
(De originale, med Geir Børresen - ikke Smurfehitshelvetet! )

Gammel 21-04-09, 14:49   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De originale med Geir Børresen! Gud, det er dårlig musikk altså.

Det er synd det finnes så mye dårlig barnemusikk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 14:52   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De originale med Geir Børresen! Gud, det er dårlig musikk altså.

Jammen, jammen - jeg elsket det som liten, blir jo så nostalgisk atte ...
Dog fikk min storesøster traumatiske flashbacks i fjor, da jeg hadde skaffet meg den originale smurfeplata på CD.
På det tidspunktet leide vi huset hennes, og hun bodde i kjellerleiligheten under oss ...

Gammel 21-04-09, 14:56   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jammen, jammen - jeg elsket det som liten, blir jo så nostalgisk atte ...
Dog fikk min storesøster traumatiske flashbacks i fjor, da jeg hadde skaffet meg den originale smurfeplata på CD.
På det tidspunktet leide vi huset hennes, og hun bodde i kjellerleiligheten under oss ...

Det er det som er også er så synd, at vi voksne ofte gir barna våre egne nostalgitripper, i stedet for å oppdage ny musikk og ny litteratur sammen med dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 15:01   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er det som er også er så synd, at vi voksne ofte gir barna våre egne nostalgitripper, i stedet for å oppdage ny musikk og ny litteratur sammen med dem.

Sant det, Glitter.
Jeg prøver å være bevisst på det også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.