|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pms?Hva er den værste premenstruelle "handlingen" du har gjort? Selv er jeg veeeldig premenstruell...
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Pms?Jeg har ikke vært plaget av pms før etter jeg fødte sistemann. Når mensen kom i gjenge igjen, så merker jeg at jeg er pissesur noen dager før mensen og eksploderer for det minste. Jeg har ikke hatt dette så lenge at jeg har hatt tid til å begå særlig pms-påvirkede handlinger.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Pms?Jeg er ikke plaget med PMS, men jeg bruker å skylde på det når mannen tar meg på fersken med sjokolade!
![]() |
#10 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pms?
Hva slags tyrann er det du er gift med, som maa ha en unnskjyldning for aa spise sjokolade
![]() |
#11 |
Skumla
![]() |
![]() Sv: Pms?PMS? Det har jeg ikke hørt om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pms?Jeg har aldri vært plaget med pms. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Skumla
![]() |
![]() Sv: Pms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lita Mor
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ammetåka
![]() |
![]() Sv: Pms?Jeg vil ikke si jeg er plaget med pms..
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Pms?Jeg er fryktelig plaget av PMS og er alltid gretten 4-5 dager før mensen. Jeg kjenner dritthumøret fyker rundt i kroppen min og lager hurlumhei for alle rundt meg.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pms?Jeg er ikke spesielt plaget av PMS, derfor påberoper jeg meg retten til å være sur og gretten en gang i blant helt uten "gyldig" grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|