|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Bilde? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Du vet at hvis du går inn på den aktuelle kassa di på kolonihagen sine sider, så står det hva den inneholder denne uken? Oppdateres på tirsdager.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?
Jeg har gjort det, men det står ingenting der som egner seg. Derimot står det squash som vi ikke har fått, så det er et type bytte som vi egentlig ofte ser. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Sannelig min hatt. Nå søkte jeg på squash og da fant jeg ut at dette er en slik (bare at den er større): |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Eller du kan bake den søte varianten.
|
|
|
#10 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Har du en kolonihage? På ordentlig eller på nett? Facebookgreie dette og, i likhet med bondeopplegget?
|
|
|
#11 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Men de som har lagt ut bildet tar feil.
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Ja, jeg skjønner det. Det er jo ikke så farlig egentlig, men hva heter min tror dere? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Elise: Hun mener kolonihagen.no. De leverer grønnsaker på døra.
|
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Ok.
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Mos, suppe, pai...Butternut er supergodt!
|
|
|
#19 |
|
I mål
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Takk for alle tips! Neste gang prøver vi nok suppe, men idag har vi altså servert gresskarpai til mine foreldre, og det ble en kjempesuksess. Var rimelig skeptisk underveis, men det ble nydelig, serverte med vaniljeis. Ble nok til 2 paier, så nå er en på vei i fryseren. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Quiet, please
|
Har du ikke egentlig litt dårlig plass i fryseren?
|
![]() |
|
|