|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Vil det lukte vondt av en komposthaug?Vi har skråning som er godt egnet som dumpingsted for hageavfall. Planen er å etterhvert få fylt så godt igjen nedi der at vi kan planere ut skråningen og få hele hagen på ett plan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vil det lukte vondt av en komposthaug?Jeg er jo litt mer enn normalt oppdatert på Oslo Renovasjonsetat sine hjemmesider for tiden. Hvis du ikke har noen planer for kvelden kan du jo dra på kurs i hjemmekompostering: http://www.renovasjonsetaten.oslo.ko...8887-8546.html
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil det lukte vondt av en komposthaug?Jeg har komposthaug, det lukter ingenting av den. Men jeg har aldri helt surmelk på den heller.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Vil det lukte vondt av en komposthaug?Hvorfor skal du helle surmelk oppi der?
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil det lukte vondt av en komposthaug?Du kan like gjerne tisse oppi komposten. Men nei, jeg tror ikke du vil få noen luktproblemer så lenge det er snakk om hageavfall. Jeg tror heller ikke at hverken surmelk eller urin vil ha noen nevneverdig aksellererende virkning på kaldkompost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil det lukte vondt av en komposthaug?Surmelk?
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Vil det lukte vondt av en komposthaug?Denne surmelken fikk jeg et tips om at skulle hjelpe på tempoet. Men jeg har ikke noen ryggdekning for det altså, det bare hørtes såpass mystisk ut at jeg tenkte det sikkert var smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Vil det lukte vondt av en komposthaug?Vi har en ganske stor komposthaug med hageavfall.
![]() |
|
|