|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Feirer dere sankthans?Gjør dere noe ekstra utav kvelden i dag?
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Når jeg var liten var vi nesten alltid på hytta i Bamble og feiret det der. Kan ikke sist jeg/gjorde noe ut av dagen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Nei, jeg er på kveldsvakt.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Nei ikke egentlig. Det er felles (kommunal?) bålbrenning her på stranda ved der vi bor hvert år, men vi pleier ikke orke å ta turen. Mulig vi tar oss en liten tur i dag.
![]() |
#6 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Nei, gjorde det da jeg var liten, og kommer nok til å gjøre det når barna blir litt eldre. Vi har ikke så langt vekke her i fra en strand hvor det blir arrangert St.Hans med bålbrenning mm. Men vi har grillet idag og vært ute i det nydelige været |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Jepp, det gjør vi! Men i år har vi utsatt det til lørdag. Hvert eneste år siden jeg var liten, altså i snart 30 år, så har det vært St.Hans-feiring hos mamma og pappa, med masse familie og gode venner. Det er utrolig kjekt og en begivenhet hele familien elsker.
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Selvsagt. I dag har jeg sittet på teppe ved siden av Mandarinen og sett på bål og glade unger. Virkelig hyggelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Nei. Vet ikke helt hvor det foregår noen slags bålbrenning i nærheten her.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?For oss er det blitt en tradisjon, i all slags vær.
![]() |
![]() |
#13 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?
Midtsommar har jeg forresten feiret veldig mange år.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Har ikke feiret på mange år. Har ingen å feire med, så jeg forsøker å begrense slike begivenheter til de jeg må delta i. St. hans er intet tap for ungene.
![]() |
#15 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Pleier ikke å feire det egentlig, men i år hadde vi tenkt å dra for å se på bål, men Propellen er syk så da blir det ikke noe av,
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Ikke St Hans nei. Av naturlige årsaker. |
![]() |
![]() |
#19 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Dei siste åra har me grilla hos svigerfamilien, men i år er gutungen sjuk og far opptatt. Me kjem nok til å fortsetja tradisjonen hos svigers framover, og sjå på den lokale bålbrenninga der når ungane blir litt større. Tønnebål på Laksevåg er jo ein attraksjon på desse kantar.
![]() |
#20 |
Teller ned
![]() Sv: Feirer dere St.Hans?Vi tok en tidlig feiring, dro på stranda etter jobb/barnehage og er hjemme igjen nå. Spiste mat og is, ungene storkoste seg. Fullt av folk over alt, Hvervenbukta var nesten tåkelagt av røyk fra engangsgriller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|