|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Når politiet mangler ressurser går det indirekte ut over enkelte barnNår jeg leste denne saken ble jeg sittende å tenke en god stund. Det er jo selvsagt krigstyper i en trist sak men jeg ble sittende å tenke på det bakenforliggende. For dette er jo ikke unikt desverre, det at det indirekte går ut over en del barn at politiet har sparsomme ressurser. Vi vet jo at det er mange barn som lever under forhold som vil kunne bli karakterisert som omsorgssvikt i varierende grad. For å hjelpe disse barna må systemet blir klar over forholdene. Noen ganger melder barnehage (men disse barna er jo ofte ikke de som går i barnehage), andre ganger melder skole og færre ganger enn tidligere politiet. |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff
|
![]() Sv: Når politiet mangler ressurser går det indirekte ut over enkelte barnJeg er nok litt for fersk som mamma til å klare å tenke særlig rasjonelt om slike saker. Jeg kjenner det går meg rett i hjerterøttene og tårene spretter.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når politiet mangler ressurser går det indirekte ut over enkelte barnTja, dette er jo bare en av et hav saker der noen hyler om mer penger mens en rød-grønn minister himler med øya og vil de dokumentasjon på hva budsjettet går til. I mine øyne er komboen rød regjering og effektiv politietat ikke kompatibel. Og en minister som ser ut som han går drag etter skoletid. Nei, hvor er de gode gamle kallskapellanene som ikke gikk av veien for litt gratis innsats for the sake of the good? Tror moralen dems ble ei sovepute som var litt for god å kose på da de avgikk med pensjon på slutten av 90-tallet, og etterlot kontorene til fagforeningspampene..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Når politiet mangler ressurser går det indirekte ut over enkelte barnHvorfor tenker jeg alltid: "DUST" når jeg har lest et innlegg av Brutus?
![]() |
|
|