|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelse Odd MollyJeg er vanligvis M eller 38 og jeg har OM-plagg i str 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Størrelse Odd MollyHar ingen svar, men ville bare si at den toppen var kjempefin. Passer sikkert ikke til noen med store bryst, som de fleste andre OM-klær...
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Størrelse Odd Molly
Denne var utrolig fin! Kan man bruke en langermet topp under denne? Hvit? Har veldig lyst på denne, men når høsten kommer så er jeg en frossenpinn og da blir korte ermer fort for kaldt for meg
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyJeg er en størrelse 44/46, og har prøvd plagg i både 3 og 4 som passer. MEN; er du veldig brystfager kan Odd Molly bli litt trangt. Jeg bruker 75G i bh, og det er en del topper som passe overalt unntatt over puppene.
![]() |
![]() |
#12 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Størrelse Odd Molly38 i str og 80 rundt i BH. Sier som MinaX, sikker på det?
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyTror nok at du bør komme deg til en skikkelig undertøysforretning, Trixie. Jeg er altså en størrelse 44/46, og er 75 rundt. Jeg trodde jeg var langt større helt til jeg fikk kyndig hjelp. Størrelsen på cupen skal jeg ikke diksutere, men den går som regel opp når omkretsen går ned.
![]() |
![]() |
#14 |
Bare sær
![]() Sv: Størrelse Odd MollyEnig med ovenstående.
![]() |
#15 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyOg jeg som elsker Odd Molly klær men aldri har prøvd noen. Jeg er også str 38 til vanlig...M i overdeler... men litt mer brystfager enn Trixie...kjipt hvis jeg ikke kan ha OM da?
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
Jeg har tidligere brukt 80A, men det var jo helt feil, ja. Nå bruker jeg 65 eller 70 i omkrets, og jeg bruker str 38 eller M i overdeler.
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyDu er ikke en stor dame hvis du bruker str 38 i klær. BH-er skal ikke sitte løst, men ordentlig godt fast rundt deg. Kom deg til en skikkelig undertøysbutikk! :streng stemme:
![]() |
![]() |
#20 |
Skal rømme
|
Bare pass på at du har skikkelig BH til bryllupet.
![]() |
|
|