|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent? | |||
Fint, liker å lese |
![]() ![]() ![]() ![]() |
202 | 80,80% |
Fint, liker ikke å lese |
1 | 0,40% |
Stygt, liker å lese |
38 | 15,20% |
Stygt, liker ikke å lese |
2 | 0,80% |
Annet |
7 | 2,80% |
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glad
|
![]() Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Apropos "hva har du i Billy-hylla di?"
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Ja og ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg stemte på fint, men jeg vil heller bruke koselig. Jeg elsker bøker og jeg elsker å lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?
Ja, koselig er kanskje et riktigere ord. Jeg syns det varmer litt med bøker i stua. Og så sier det ofte en del om husets eier. Innholdet altså.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Vi får snart ei stue som sannsynligvis har plass til bokhyller (nå ligger de i skaper på kontoret), og jeg har tenkt å lage en liten lesekrok der, men jeg lurer fælt på om bøkene mine egner seg for utstilling. Er det bare grusomt med en bokhylle med en del pocketbøker i?
Jo, men de gode bøkene jeg leser låner jeg oftest enten av venner eller på biblioteket. Eller av moren min, mitt private bibliotek. Hun kjøper alt, under påskudd av at "det er jo billig, når man tenker på hvor mange jeg låner det til og hvor mange som får glede av det!" Mine egne bøker består av en salig blandig av god og dårlig litteratur. Og som sagt mye pocket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Siden stua vår nesten ikke inneholder bøker og de bøkene som er der er sangbøker som står ved pianoet kan jo det bety at vi er aller mest musikalske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glad
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Fint, liker å lese. Hvorfor har jeg da ikke bokhyller i stua? Kan det ha med å gjøre min interiørkonsulentsvigerinne (nevnt i den andre tråden) som ikke syns det er fint? Nå er bøkene mine stuet unna i to gulnede Billyer på gjesterommet.
![]() |
#10 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Tja, det er vel verken fint eller stygt? Men vi har masse bøker i stua, ja, og jeg liker å lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det kommer helt ann på stilen og plassen. Hos oss er det helt uaktuelt med bøker i stua, derimot har vi en hel vegg i kjellerstua.
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg liker bøker i stua, men det viktigste er at man tross alt har bøker - enten de er i gangen eller på soverommet eller andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Et hjem må ha bøker i bokhyllene - i stua - for å være et godt hjem i følge min mann og jeg.
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Et hjem uten bokhyller med bøker i ser tomt og rart ut.
![]() |
#16 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Har akkurat slått ut en vegg mot trappeoppgangen, og fått en spesialbygget bokhylle der i stedet. Åpen løsning, men med et rutenett som vi kan plassere bøker i. Jeg synes det er fint og veldig "meg".
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg synes et hjem uten bøker virker veldig rart, men akkurat nå har jeg ingen bokhyller på stua. Men det er synlige bokhyller mange andre steder i huset, og jeg må få spesialbygget noen flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg synes også bøker er kjempefint, men pr. dato har vi ikke en eneste bok. De står i huset på Møre. Snart skal de få komme hjem |
![]() |
![]() |
#19 |
Glad
|
Fins noen nye, vegghengte hyller på Ikea også nå. Men det er ikke smart når man har gipsvegger sier gledesdreperen i sofaen ved siden av meg.
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
Tro du meg - tunge ting på gipsvegg fungerer dårlig i lengden.
![]() |
|
|