|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)http://www.nettavisen.no/verden/article847987.ece
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer?Jeg syns at når kroppen sier stopp, så bør det være stopp. :konservativ: (Det mener jeg selvfølgelig ikke for ufrivillig barnløse i fruktbar alder) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer?Kan strengt tatt ikke se en eneste god grunn til at man skal få barn når man er 67 år.
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer?Kroppen sa vel stopp for nesten 30 år siden. Hun kunne jo vært oldemor. Ungene vil jo bli morløs ganske unge.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer?Utdrag fra min indre diskusjon:
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer?De skal ikke det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)Egoisme er det som driver henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)
Det er vel klart det er.
![]() |
#9 |
|
Men dere så vel for dere at dere hadde noe å tilby dette barnet, og innbiller dere vel at et barn vil ha det godt hos dere og at dere kan følge barnet opp lenge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)En kan vel si det samme om Arve Tellefsen også? Menn kan jo få barn lengere fra naturens side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes også det er rart. Men som Maz sier, det er jo ikke uvanlig at menn får barn i den alderen, og det reagerer vi ikke så sterkt på. Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han tenkte også jeg på når jeg hadde lest dette innlegget. Er det mer godkjent at menn får barn som gamlinger? Selv ville jeg nok ikke valgt å få barn så gammel. Men det er vanskelig å kristisere kvinnen og hennes valg, så lenge vi ikke kjenner til mer av bakgrunnen hennes og hvorfor hun gjorde det.
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
Vi så for oss at vi hadde noe å tilby barnet ja, og håpte jo at det ville få det godt hos oss.
![]() |
#15 |
|
Det lurte jeg også på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)I meg er det noe stritter veldig i mot med tanken på at mennesker på snart 70 skal få barn. Jeg kjenner jeg er full av fordommer og tror jeg skal sette meg i en krok og tenke litt gjennom hva det er med bildet av en 70-årig nybakt foreldre som trigger meg. Sist redigert av Heiko : 31-12-06 kl 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Leser
|
Det er sikkert tanken på at de kommer inn hit på foreldreportalen og starter "kjedelige" diskusjoner om pensjonsforsikringen sin ol.
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
For å sette det på spissen så vil en 19 åring med HIV mest sannsynlig leve lengre en hun på 67.
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)Siden jeg har lært på NM at det er synd på de stakkars barna som er født av oss eldre mødre over 30-35, syns jeg selvfølgelig det må være enda mer synd å ha en mor på 75 når man begynner på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|