Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du kjøpt raketter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du kjøpt raketter?
Ja! 32 30,77%
Nei! 72 69,23%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-06, 22:27   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Har du kjøpt raketter?

Ja, det lurer jeg på?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 22:28   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kjøpt raketter?

Nei.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:24   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Raketter er noe bortimot det mest idiotiske jeg vet. Jeg har aldri kjøpt en eneste en i hele mitt liv, og slik akter jeg å fortsette.

Gammel 31-12-06, 14:37   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt stjerneskudd, teller det som raketter?

Mannen fikk overraskende to pakker raketter på jobb, en kunde som hadde vært innom med en kasse. Vet ikke helt hva vi skal gjøre med dem, jeg tør ikke sende de opp, men jeg vil ikke ha de liggende i huset heller. ysete:

Og så har jeg gitt en bitteliten slant til fjellfyrverkeriet, skulle gjerne gitt mer, men det er litt dårlig med penger her for tida... Fjellfyrverkeriet her har forresten 60-års jubileum i år, så nå håper jeg bare skylaget letter litt sånn at det går an å se opp til fjellet.

Gammel 31-12-06, 15:29   #5
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg har kjøpt stjerneskudd, teller det som raketter?

Mannen fikk overraskende to pakker raketter på jobb, en kunde som hadde vært innom med en kasse. Vet ikke helt hva vi skal gjøre med dem, jeg tør ikke sende de opp, men jeg vil ikke ha de liggende i huset heller. ysete:

Og så har jeg gitt en bitteliten slant til fjellfyrverkeriet, skulle gjerne gitt mer, men det er litt dårlig med penger her for tida... Fjellfyrverkeriet her har forresten 60-års jubileum i år, så nå håper jeg bare skylaget letter litt sånn at det går an å se opp til fjellet.

Fjellfyrverkeriet høres ut som om noen sender opp et slags felles fyrverkeri?

Jeg synes flere steder kunne organisert en felles oppfyring av raketter rundt midnatt!

Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 17:55   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Fjellfyrverkeriet høres ut som om noen sender opp et slags felles fyrverkeri?

Jeg synes flere steder kunne organisert en felles oppfyring av raketter rundt midnatt!

Helt enig! Nyttårsaften er ikke det samme uten fyrverkeriet som de fyrer av fra fjellet (i Tromsø) - det er både mye flottere og mye mindre skummelt enn alle de små fislete rakettene som blir fyrt av i hyrten og styrten ellers. Og så innbiller jeg meg at man får mye mer igjen for pengebruken, siden så godt som hele byen kan se det.

Gammel 31-12-06, 14:56   #7
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Dere som synes det er så kvalmende, og idiotisk med raketter, dere ser vel ikke på de heller da, når vi går inn i det nye året?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:02   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Dere som synes det er så kvalmende, og idiotisk med raketter, dere ser vel ikke på de heller da, når vi går inn i det nye året?

Nei for det hadde jo vært snylting. Jeg setter meg inn i et mørkt skap og roper sånn at jeg heller ikke hører smellene jeg ikke har betalt for

Gammel 31-12-06, 15:05   #9
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Nei for det hadde jo vært snylting. Jeg setter meg inn i et mørkt skap og roper sånn at jeg heller ikke hører smellene jeg ikke har betalt for

Jeg tenkte faktisk ikke at det hadde vært snylting, ei heller at man burde gjemme seg i et skap.

Men jeg regner med at alle de som synes raketter er kvalmende og idiotisk ikke gidder å gå ut for å glane på dem liksom.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:32   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg holder meg helst innendørs rundt midnatt - både fordi jeg på mine gamle dager har blitt engstelig for å bli truffet av raketter og fordi jeg overhodet ikke synes det er noe stas å se på fyrverkeri. Skjønner ikke vitsen (og det skal innrømmes at jeg synes hele nyttårsaften er oppskrytt og krampaktig :gretten.

Gammel 31-12-06, 15:32   #11
TBM
Passiv

Standard

Jeg synes dette blir feil vinkling på dette. Jeg vil gjerne ut ved midnatt, det er flott å være ute i den mørke kalde natten og brenne stjerneskudd og ønsker hverandre godt nyttår.

Men - dette "ødelegges" jo av alle de andre rundt omkring som sender opp raketter fra tidlig kveld til langt på natt...

Jeg synes ikke det er "kvalmende" med raketter, men i slike mengder som vi bruker - ja, det synes jeg er idiotisk. Vi kunne så lett brukt mye mindre penger på raketter...

Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:35   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg synes dette blir feil vinkling på dette. Jeg vil gjerne ut ved midnatt, det er flott å være ute i den mørke kalde natten og brenne stjerneskudd og ønsker hverandre godt nyttår.

Men - dette "ødelegges" jo av alle de andre rundt omkring som sender opp raketter fra tidlig kveld til langt på natt...

Jeg synes ikke det er "kvalmende" med raketter, men i slike mengder som vi bruker - ja, det synes jeg er idiotisk. Vi kunne så lett brukt mye mindre penger på raketter...

Enig

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 22:28   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Det er så mange andre som sender opp så jeg føler ikke at vi trenger noen i tillegg. Lille B er litt for liten til å skjønne vitsen og er strålende fornøyd med stjerneskudd.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 22:30   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vi skal feire nyttår innenfor ring 2 og der er det ikke lov å skyte opp raketter :lovlydig:

Gammel 30-12-06, 22:32   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei - ingen rakett-kjøp her heller. Vi har kjempeutsikt fra verandaen - det holder for oss

Gammel 30-12-06, 22:33   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.
Men for min del trenger det ikke stå utropstegn bak neiet.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 09:31   #17
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 10:32   #18
Albertine
Passiv

Standard

Vi har så flott utsikt over byen at vi heller står i vinduet og ser på alt de andre skyter opp. Våre unger kommer til å sove seg gjennom spetakkelet likevel, så det er liksom ingen vits i å svi av masse penger.

Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 22:31   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har vi ikke.

Det sendes opp så mye raketter her vi bor at jeg føler ikke vi trenger noen.
Vi voksne er ikke så fryktelig glad i raketter heller. Men de årene Stesnuppa er her pleier vi å kjøpe stjerneskudd og en familiepakke for hennes skyld.

Poden er jo bare 1 1/2 år ennå, så han sover forhåpentligvis seg igjennom hele styret.

Gammel 30-12-06, 22:33   #20
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke kjøpt fordi det var meningen at jeg skulle være hjemme i morgen å ta meg av våre 3 hunder, hvor to av dem må dopes ned pga fyrverkeriskrekk.
Nå har jeg fått annen hundevakt og kan dra ut, men fyrverkeriutsalget er stengt. Jeg har ingen ting i mot raketter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.