Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær fra Staff

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-09, 08:38   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Klær fra Staff

Jeg har fått litt øynene opp for Staff nå, og synes de har mye kult. Å kjøre stilen helt ut tror jeg blir litt too much for meg, men de har kule klær med litt særpreg og detaljer. Er litt på vei bort fra stroppetopp og cardigan-stilen fra da jeg BARE handlet på Vero Moda for noen år siden.

Hva syns dere?

Er litt redd for at det egentlig er litt "moden dame"-stil som kanskje passer min mor bedre enn meg... Har egentlig det samme når det gjelder parfymer. Jeg har en tendens til å like de litt tunge parfymene, men jeg vil da ikke gå rundt å lukte som en 80åring heller.

Gammel 23-08-09, 08:45   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær fra Staff

Jeg syns de har endel fint, men noe blir litt for mye også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 11:20   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noe Staff, men kjører ikke hele løpet om du skjønner. Det blir litt too much for meg.
Staff har mye fint.

Gammel 23-08-09, 11:22   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Staff har utrolig mye pent. Har ingen slike plagg selv, men den ene svigerinna mi har flere. Og hun er rålekker i det!

Gammel 23-08-09, 11:24   #5
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja ikke sant de har fine plagg! Har et annet ankepunkt også, og det er at det er jo veldig lite praktisk med så mye "dingeldangel-klesplagg" lag på lag når man har små unger. Går ett sekund og så har man snørr og leverpostei på 5 plagg liksom.

Gammel 23-08-09, 12:12   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forstår spørsmålet godt. Det er liksom litt min stil, samtidig som jeg synes noe kanskje egner seg bedre for (enda) voksnere damer.

Gammel 06-10-09, 12:16   #7
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker også klær fra Staff - har ikke kjøpt noen plagg enda

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:50   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Staff. Men her var kanskje spørsmålet mer om man kledde det ... Der er jeg nemlig ikke like overbevist.

Gammel 06-10-09, 12:53   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Staff er fint, men det passer bedre til moren min som er 50 enn meg.

Gammel 06-10-09, 12:59   #10
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes Staff har mye pent og det kommer jo an på hvordan du kombinerer det om du ser ut som en 70 åring eller 30 åring.
Jeg har en ulljakke derfra samt en ulltopp og kvaliteten på de plaggene er rett å slett rævva. Hadde jakken på meg et par timer før den begynte å nuppe, samme med toppen. Men de sier jo at sånt er personavhengig, men er du en nuppe-person så gå for andre kvaliteter enn ull.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.