Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når er man for feit?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 13:46   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Når er man for feit?

Når er man for feit til å bruke dongeribukse? Jeg har så lyst på en men jeg er redd jeg kommer til å se helt sinnsyk ut.

Gammel 02-01-07, 13:48   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit??

jeg trodde det var et plagg man alltid kunne bruke, uansett fasong! Er det ikke det

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 22:10   #3
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

jeg trodde det var et plagg man alltid kunne bruke, uansett fasong! Er det ikke det

Det trodde jeg også. Med "riktig" overdel blir det alltid bra.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:49   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan vel ikke si at noen er FOR feit til å bruke dongeri?

Tror det er mye mer vanlig i USA feks, at store folk bruker dongeri, enn her i Norge - men det har jo noe med utvalg å gjøre

Jeg brukte ikke mye dongeri da jeg var rundt str 52-54 - men det var fordi jeg rett og slett ikke FØLTE meg vel i det.. prøvde å gjemme meg bort i svart istedet.

Nå er jeg usikker på hvilken størrelse du bruker da, men om du har lyst på dongeri synes jeg jammen du skal kjøpe deg en!

Jeg er tilhenger av Simple wish fordi de passer perfekt til meg som har litt former... Men håper at jeg etter hvert kan finne noen andre som sitter pent også, om noen kg til.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:54   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er tilhenger av Simple wish fordi de passer perfekt til meg som har litt former... Men håper at jeg etter hvert kan finne noen andre som sitter pent også, om noen kg til.

Jeg kjøpte en Simpe wish bukse nå i romjulen, og jeg ser mye større ut når jeg har den på meg enn når jeg går med andre dongeribukser. Det har noe med plasseringen på lommene å gjøre tror jeg. Rumpa ble kjempestor. Nå har jeg sprettet av lommene, så nå ser det bedre ut ...

Om ban blir for feit for dongeri? Nei, det syns jeg ikke.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:55   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg kjøpte en Simpe wish bukse nå i romjulen, og jeg ser mye større ut når jeg har den på meg enn når jeg går med andre dongeribukser. Det har noe med plasseringen på lommene å gjøre tror jeg. Rumpa ble kjempestor. Nå har jeg sprettet av lommene, så nå ser det bedre ut ...

Om ban blir for feit for dongeri? Nei, det syns jeg ikke.

Synes SW buksene gjør rompa mi penere jeg
Men vi kan jo ha ulike fasonger

Gammel 02-01-07, 13:58   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Aldri?

Så lenge buksen er riktig størrelse må jo dongeri være bra alltid?

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 19:49   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes SW buksene gjør rompa mi penere jeg
Men vi kan jo ha ulike fasonger

jeg har lett byen rundt etter disse buksene!!!! HVOR???

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 21:58   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg har lett byen rundt etter disse buksene!!!! HVOR???

Her har de buksene på B Young iallefall

Og jeg vet enda en butikk i Trondheim som har, de tar inn mye Simple Wish.

Gammel 02-01-07, 13:49   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var et rart spørsmål ...

Så lenge man finner en dongeribukse som passer og som er fin i fasongen så er det vel ikke noe problem?

Eller vil du ha et veldig konkret svar?

Når man veier over 156,7 kg er man for tjukk for dongeribukse.

Eller: Når man er over 2 meter rundt hofta er det ikke lov å gå i dongeri.

Gammel 02-01-07, 13:57   #11
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det var et rart spørsmål ...

Så lenge man finner en dongeribukse som passer og som er fin i fasongen så er det vel ikke noe problem?

Eller vil du ha et veldig konkret svar?

Når man veier over 156,7 kg er man for tjukk for dongeribukse.

Eller: Når man er over 2 meter rundt hofta er det ikke lov å gå i dongeri.

Var det et rar spørsmål? Jeg synes ikke jeg ser særlig bra ut i annet en sorte rette bukser.

Gammel 02-01-07, 13:58   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Var det et rart spørsmål?

Hva slags svar tenkte du du skulle få da?

Jeg er sikker på at du ser fin ut i annet en sorte bukser. Man må bare venne seg til det fra innsiden.

Gammel 02-01-07, 14:08   #13
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva slags svar tenkte du du skulle få da?

Hadde jeg visst det, hadde jeg ikke spurt!

Gammel 02-01-07, 14:12   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Hadde jeg visst det, hadde jeg ikke spurt!

Kjøp deg en dongeribukse du. En nyttårsdongeribukse.

Gammel 02-01-07, 13:59   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Man er for feit når man ikke lenger føler seg vel. Dog kan jeg se for meg at du vil kle dongeri. Ta deg en prøvetur i butikken, vel, men styr unna butikkene med smekre 19 åringer som synes at 36 er en megastor størrelse.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 00:00   #16
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det et rar spørsmål? Jeg synes ikke jeg ser særlig bra ut i annet en sorte rette bukser.

Jeg har kjøpt noen gode jeans i mannfolkmodell. Rettere ben, sånn at ikke lårene blir så... dominerende. Fikk til og med skryt av en entusiastisk helsesøster: "Å for noen flotte bukser, kjempeflott dameform på de!"

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 11:16   #17
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke jeg ser særlig bra ut i annet en sorte rette bukser.

Det trodde ikke jeg heller, helt til jeg så ansiktsuttrykket til mannen da jeg trøkka meg nedi en dongeribukse. Skal si jeg fikk komplimenter fra ham ja! Så det er ikke sikkert ditt inntrykk stemmer overens med andre. Svart bruker vi jo helst for å skjule oss. Du som er så flott må vise deg fram istedet!

Gammel 02-01-07, 13:52   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri?

De finnes jo i alle former og fasonger nå for tiden. Med og uten stretch. Jeg brukte til og med kule dongeribukser med perfekt passform da jeg var gravid og veide 30-35 kg mer enn jeg gjør nå.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 14:27   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Føler dere dere virkelig "feite"?

Jeg tror vi må legge svært forskjellige ting i det ordet. Jeg har vært/er fremdeles tjukk og stor og blubbete, men jeg tror aldri jeg har følt meg feit.

Det er jeg glad for. For meg er feit et veldig negativt ord.

Håper dere som føler dere det noen ganger legger noe annet i det. Hvis ikke blir jeg litt trist.

Gammel 02-01-07, 14:29   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det viktigste her er å finne noen jeans som passer. Jeg trenger selv litt tid for å finne noen som jeg liker og kan være nødt å tråle flere butikker. Passformen, lengden i livet og hvordan lommene sitter syns jeg er viktige kriterier.

Lykke til!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.