Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke farger liker du og kler du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-09, 20:26   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke farger liker du og kler du?

Og kler du de samme fargene som du liker? Har du noen gjengangerfarger i garderoben? Hvorfor velger du farger som du gjør?

Fortell!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:31   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger liker du og kler du?

I barndom/ungdom brukte jeg mest blått, tror jeg, for det sto til øynene mine og foreldrene mine mente jeg kledde det. Nå bruker jeg fortsatt litt blått, men mye mer rosa/lilla/fiolett/brunt/rødt/burgunder. Lilla er nok favorittfargen min klesmessig.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:35   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg håper virkelig jeg kler svart. 98 % av alt jeg har er svart. Resten er hvitt, rødt eller lilla. Jeg håper jeg kler det også.

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:33   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg håper virkelig jeg kler svart. 98 % av alt jeg har er svart. Resten er hvitt, rødt eller lilla. Jeg håper jeg kler det også.

Ja det håper virkelig jeg at jeg gjør også, ellers sliter jeg litt altså - da har jeg ikke et klesplagg å ha på meg.
Jeg har vel ikke et grønt, og knapt et blått klesplagg med unntak av dongeribukser.
Jeg har også noe skarp, mørk rosa, gjerne i kombo med hvitt.
Kler kalde, klare farger, og favoritten er lilla i de fleste nyanser, men kanskje aubergine og plommelilla som favoritt. Og den klare, skarpe lillafargen som er så moderne nå

Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:43   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Fargemessig er jeg liksom verken varm eller kald, noe som er en fordel. Jeg er nok egentlig en slags sommertype, med naturlig lyst hår og blå øyne, og bør nok gå rundt i pastellfarger, noe jeg ikke kan fordra. Jeg har et og annet antrekk i nyanser av babyblått/beige/offwhite/"gammelrosa", ellers går det i sterke farger. Jeg tror at man kler best det man selv føler seg komfortabel med. Det jeg går mest i er svart, mørkeblått, grønt, turkis, rødt, mørkebrunt og noen nyanser av lilla og rosa.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:36   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker brunt og grønt veldig godt. Og blått, og litt grått, og lilla , og rødt og knall rosa og limegrønt. Jeg kler jevnt over ikke pastellfarger tror jeg. Hvertfall ikke fersken.

Gammel 13-09-09, 20:42   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig glad i brunt, mosegrønt, mørkelilla og svart. Stort sett jordfarger. Og jeg kler heldigvis de fargene som jeg liker.

Liker også denne petrolblåfargen veldig godt og kler den også.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:38   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mest svart, rødt og grønt. Rødt er nok ikke alltid helt heldig på meg, siden jeg har rødt hår også. Det kan bli litt mye. Grønt og svart kler jeg godt. Svart er veldig greit når man har så fargerikt hår, for da blir man ikke helt tivoli. Grønt er fint siden det er komplimentærfargen til rødt. Blått er også ganske fint til håret mitt, og den bleke huden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:15   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig glad i høstfarger, og kler dem også best. Liker også svart og grått, og har en del klær i disse fargene også. Kler dem nok ikke like godt, men føler meg vel i dem.

Gammel 13-09-09, 21:19   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker sort, hvitt, grått, lilla, rødt og cerise. Det er stort sett de fargene som går igjen i klesskapet mitt. Jeg har også noe brunt, men da må det ikke være en for varm brunfarge. Det verste jeg kan ikle meg er høstfarger, da ser jeg syk ut...

Har tatt fargeanalyse en gang i oldtiden og var da en klar vinter. Det stemmer godt overens med de fargene jeg liker og kler

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:22   #11
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ganske mørkt hår og tror jeg kler svart, og det er nok den fargen som dominerer garderoben min. Stort sett har jeg svart genser eller cardigan o.l, men har også noen klær i brunt og grønt.

Gammel 13-09-09, 21:27   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker og kler, mener jeg selv, hvitt, duse pasteller bortsett fra gult, blått; både marine og andre blånyanser,corall, knallgrønt, sort og grått.

Jeg kler overhodet ikke rødt, beige eller jordfarger.

Gammel 13-09-09, 20:42   #13
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Grønt, lilla/blått og rødt/rosa/oransje er farger som er gjengangere i min garderobe og som jeg også liker veldig godt. Har også mye brunt når jeg tenker etter.

Buksene er stort sett blå jeans. Litt ensformig der.

Gammel 13-09-09, 20:43   #14
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er glad i brunt, plomme, noen petrolfarger samt noen grønntoner. Generelt varme farger. Jeg ser likbleik ut i kalde farger.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:05   #15
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i svart, brunt, grått, grønt (eplegrønn) og mørk lilla. Blått og rødt er farger jeg absolutt ikke liker.

Jeg glemte jo helt at turkis er sommerfargen min. Elsker turkis.

Sist redigert av Elisabet : 13-09-09 kl 21:47.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:22   #16
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Favorittfargen er petrol. Har mange topper i denne fargen.

Ellers liker jeg også brun, grønn, svart og blå. Synes jeg kler de kalde fargene.
Farger jeg ikke kler er pasteller og beige. Ikke så veldig glad i gul, orange og rød heller.

Gammel 13-09-09, 20:44   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker veldig mye sort, og kunne sikkert vært flink til å bruker mer farger. Jeg føler meg vel i sort, og tror selv at jeg kler det ...

Ellers liker jeg klargrønn, petrol og lilla.

Gammel 13-09-09, 20:50   #18
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Tja. Lukker man opp mitt klesskap ser man,
masse brunt, mye beige, mye hvit, litt grønn, rosa, lyseblå, mørkeblå og bittelitt svart og rødt.

Og det er rekkefølgen på mine yndlingsfarger også. Så ja, jeg kler meg absolutt i de fargene jeg liker best.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:51   #19
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Går mest i svart. Har noen røde plagg og litt rosa.

Gammel 13-09-09, 20:43   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vedig glad i høstfarger og tror jeg kler det også. Grønn, brun, dyporansje, plommerød.

Jeg har mye brunt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.