|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?I barndom/ungdom brukte jeg mest blått, tror jeg, for det sto til øynene mine og foreldrene mine mente jeg kledde det. Nå bruker jeg fortsatt litt blått, men mye mer rosa/lilla/fiolett/brunt/rødt/burgunder. Lilla er nok favorittfargen min klesmessig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg håper virkelig jeg kler svart. 98 % av alt jeg har er svart. Resten er hvitt, rødt eller lilla. Jeg håper jeg kler det også. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?
Ja det håper virkelig jeg at jeg gjør også, ellers sliter jeg litt altså - da har jeg ikke et klesplagg å ha på meg. |
|
|
|
#5 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Fargemessig er jeg liksom verken varm eller kald, noe som er en fordel. Jeg er nok egentlig en slags sommertype, med naturlig lyst hår og blå øyne, og bør nok gå rundt i pastellfarger, noe jeg ikke kan fordra. Jeg har et og annet antrekk i nyanser av babyblått/beige/offwhite/"gammelrosa", ellers går det i sterke farger. Jeg tror at man kler best det man selv føler seg komfortabel med. Det jeg går mest i er svart, mørkeblått, grønt, turkis, rødt, mørkebrunt og noen nyanser av lilla og rosa.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg liker brunt og grønt veldig godt. Og blått, og litt grått, og lilla
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er veldig glad i brunt, mosegrønt, mørkelilla og svart. Stort sett jordfarger. Og jeg kler heldigvis de fargene som jeg liker.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har mest svart, rødt og grønt. Rødt er nok ikke alltid helt heldig på meg, siden jeg har rødt hår også. Det kan bli litt mye. Grønt og svart kler jeg godt. Svart er veldig greit når man har så fargerikt hår, for da blir man ikke helt tivoli. Grønt er fint siden det er komplimentærfargen til rødt. Blått er også ganske fint til håret mitt, og den bleke huden.
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er veldig glad i høstfarger, og kler dem også best. Liker også svart og grått, og har en del klær i disse fargene også. Kler dem nok ikke like godt, men føler meg vel i dem.
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg liker sort, hvitt, grått, lilla, rødt og cerise. Det er stort sett de fargene som går igjen i klesskapet mitt. Jeg har også noe brunt, men da må det ikke være en for varm brunfarge. Det verste jeg kan ikle meg er høstfarger, da ser jeg syk ut... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
både her og der
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har ganske mørkt hår og tror jeg kler svart, og det er nok den fargen som dominerer garderoben min. Stort sett har jeg svart genser eller cardigan o.l, men har også noen klær i brunt og grønt.
|
|
|
#12 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg liker og kler, mener jeg selv, hvitt, duse pasteller bortsett fra gult, blått; både marine og andre blånyanser,corall, knallgrønt, sort og grått.
|
|
|
#13 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Grønt, lilla/blått og rødt/rosa/oransje er farger som er gjengangere i min garderobe og som jeg også liker veldig godt. Har også mye brunt når jeg tenker etter.
|
|
|
#14 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er glad i brunt, plomme, noen petrolfarger samt noen grønntoner. Generelt varme farger. Jeg ser likbleik ut i kalde farger. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er veldig glad i svart, brunt, grått, grønt (eplegrønn) og mørk lilla. Blått og rødt er farger jeg absolutt ikke liker. Sist redigert av Elisabet : 13-09-09 kl 21:47. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Favorittfargen er petrol. Har mange topper i denne fargen.
|
|
|
#17 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg bruker veldig mye sort, og kunne sikkert vært flink til å bruker mer farger. Jeg føler meg vel i sort, og tror selv at jeg kler det ...
|
|
|
#18 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Tja. Lukker man opp mitt klesskap ser man, |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er vedig glad i høstfarger og tror jeg kler det også. Grønn, brun, dyporansje, plommerød.
|
![]() |
|
|