|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() En knakende god kronikk om politikk ...http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle1585007.ece
Bør leses!
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: En knakende god kronikk om politikk ...Jeg likte den, og den er en oppvekker!
![]() |
#3 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En knakende god kronikk om politikk ...Ja, det var tankevekkende lesing!
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: En knakende god kronikk om politikk ...Utrolig bra og en skikkelig tankevekker.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: En knakende god kronikk om politikk ...Jeg fikk først litt lettere angst, så ble jeg forbannet, og når jeg kom til slutten så tenkte at denne kronikken virkelig var god!
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: En knakende god kronikk om politikk ...Det var en skremmende kronikk. Fryktelig skremmende å se hva som faktisk kan bli ytterste konsekvens av et politisk styre som nå faktisk opp mot 30% av den norske befolkningen slutter seg til. Hvordan kan de stemme på Frp om de er klar over konsekvensene som vil komme på sikt? Ufattelig.
![]() |
|
|