|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Småhull i klærJeg trodde det bare var ullklær som ble møllspist? I det siste har vi måttet kvitte oss med flere forholdsvis nye bomulls-t-skjorter fordi de har vært fulle av småhull. Hva skjer?
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småhull i klær
Vasket med plagg som har glidelås? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Viser tenner
|
Sv: Småhull i klærJeg har kastet masse klær i det siste fordi de har hatt små hull. Har ikke tenkt på glidelåsene, men det er mye mulig at det er de som er synderen, ja.
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Småhull i klærVaskemaskinbitt. Den har små, skarpe tenner og biter hull i tøyet.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo Sist redigert av Gremli Skremli : 03-10-09 kl 10:15. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Glidelås tenker jeg også på når det gjelder klær. Men, hva med laken? Våre laken har alltid blitt småhullete etterhvert. Til og med etter at vi skiftet vaskemaskin for et par år siden.
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
![]() |
Bruker du skyllemiddel på laknene? Det er ikke lurt, nemlig.
|
|
|
#17 |
|
En Som Trener
|
Sv: Småhull i klærJeg hadde en olabukse som ødela flere av mine favorittbukser før jeg skjønte hva det var. Det var en særdeles skarp kant på glidelåsen som lagde hull midt på magen mens jeg hadde klærne på.
|
|
|
#18 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Vi har samme problemet, innmari ergelig |
|
|