Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ang. Facebook igjen. Vanlig kotyme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 20:54   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ang. Facebook igjen. Vanlig kotyme?

Jeg er jordmorstudent nå og har jobbet som sykepleier tidligere. Jeg har opplevd flere ganger at pasienter har søkt meg opp på faceboook og sendt venneforespørsel. Jeg finner det merkelig. Kunne aldri falt meg inn å legge til en pasient jeg hadde ansvar for på post.op eller en jeg hadde forløst på facebook. Jeg ser flere grunner til at det ikke er ok.
Hva mener dere? Er det ok å søke opp sykepleieren du møtte på legevakten, lærer'n til guttongen eller elektrikeren som skiftet sikringsskapet?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:55   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om