|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det alltid liggendes i lommeboken. Det har vært hyppige kontroller i nærområdet for tiden og senest i går var det storkontroll og det var 22 stk. som fikk bøter p.g.a. at de ikke hadde med seg førerkortet.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det er alltid med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det alltid i lommeboka, så det er med konstant |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det er TRE ting jeg må ha med meg når jeg skal ut døra ,bilnøkkeler,lommebok og mobil.
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Eh.. Nei, ikke alltid med.
![]() |
#9 |
awesom
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
Eller at bikkja har lekt med lommeboka i bilen. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Eh nei, stort sett, men ikke alltid. Og så er det en annen ting - man får ikke ALLTID bot for å kjøre uten. Politiet gjør vistnok en bitteliten vurdering av hvor stresset mammaen som kjører uten blir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har stort sett alltid med meg sertifikatet, men hender en skjelden gang jeg glemmer lommeboken. Da må jeg snu og kjøre hjem igjen for å hente både den og sertifikatet |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Alltid på jobb, kjører bil hele dagen. Etter arbeidstid glemmer jeg det stadig når jeg bare skal en liten tur og ikke har med lommeboka.
![]() |
#16 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har det som regel alltid med ja, det ligger i lommeboken og den er så og si limt fast på meg.
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Selvsagt. Det ligger i lommeboka og den har jeg alltid med når jeg kjører.
![]() |
#18 |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ja det ligger i lommeboken, så det er alltid med.
![]() |
#19 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Den ligger i lommeboken, så husker jeg den så er den med. Husker som regel lommeboka da.
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det alltid med.
![]() |
|
|