|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan kommer jeg i kontakt med Ikea på epost?Jeg har absolutt ikke lyst å ringe, men ønsker å formulere en mailhenvendelse ang. feilaktige opplysninger i baderomsavdelingen som gjør at vi må ha en ekstra tur til Ikea, (over 3 timer en vei), samt også ekstra kostnader.
![]() |
#2 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kommer jeg i kontakt med Ikea på epost?Jeg har ikke vært i mailkontakt med Ikea, men hadde noen liknende klager som det du skisserer for et par år siden. Jeg tok telefonisk kontakt og fikk utrolig bra service. De sendte nytt uten kostnad for meg, og det som var ødelagt/ubrukelig kunne jeg bare beholde/kaste/gjøre hva jeg ville med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvordan kommer jeg i kontakt med Ikea på epost?Me three - som gleder seg altså!!
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvordan kommer jeg i kontakt med Ikea på epost?Tok et søk, fant denne, som skal være mailen til Ikea Norge - altså ikke noen spesifikk butikk. Men det kan kanskje være et forsøk lell?
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvordan kommer jeg i kontakt med Ikea på epost?Her er flere: velkommen@memo.ikea.com og direkte til kjøkkenkonsulent: kite@memo.ikea.com
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kommer jeg i kontakt med Ikea på epost?Takk dere, jeg prøver meg på telefon jeg. Så får vi se resultatet!
![]() |
|
|