|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Når man skal kjøpe brukte ting ...Er det ikke vanlig å ha med seg kontanter når man skal kjøpe brukte møbler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Hm... giro?
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Det er helt vanlig å ikke ha med seg kontanter når man skal forsøke svindle til seg brukte møbler. Og båter. Som min far fikk oppleve.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Det var nok veldig lurt å si nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Meget spesiellt. Jeg det var veldig lurt av deg å ikke gi dem sofaen.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Altså, det ville jo ikke vært noe problem for oss om de bare kom for å kikke og ville komme tilbake senere med penger, ingen hast for vår del. Men når de først kommer med tilhenger og tydelig har tenkt å ta den med, så er det jo litt underlig at ikke de kan stikke og ta ut penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Høres ikke ut som noen med rent mel i posen nei. |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Så rart at de ikke tenkte lenger. Med mindre de var svindlere da. Huff.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Veldig mistenkelig. Jeg leste innlegget for mannen min nettopp og han bare flirte og sa at det var godt du ikke ga møblene til dem for dette luktet svindel lang vei.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Himmel, det var meget spesielt ja! Jeg hadde ikke latt de dra avgårde med sofaen uten å ha fått penger for den og tror du gjorde lurt i å ikke gjøre det heller!
![]() |
#18 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Veldig spesielt. Det finns da minibanker.
![]() |
![]() |
#20 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Når man skal kjøpe brukte ting ...Veldig spesielt. Lukter juks og bedrag, spør du meg
![]() |
|
|