|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Helt vanlig
|
![]() Unge damer og utviklingHar du en mening om sånn ca hvor gammel du mener jenter bør være før de:
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unge damer og utviklingTja...jeg har en slags mening, men siden jeg har to døtre så kommer jeg nok til å justere den opp etterhvert...
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unge damer og utviklingHva er forskjellen på nr to og tre?
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Unge damer og utviklingTja, jeg har ikke egentlig tenkt så mye over det, men dette er hva jeg umiddelbart tenker:
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Unge damer og utviklingAktuelt tema, i og med at jeg har en snart 16-åring (gutt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Unge damer og utvikling
signerer denne i sin helhet.
![]() |
#12 |
er her
|
![]() Sv: Unge damer og utvikling1. Begynner med sminke 7. klasse, men helst senere
Når hun starter på skolen så blir det guttelus og æsj vanligvis, så det ordner seg nok.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
Hvorfor det? Alt dette (bortsett fra sminken for de flestes del) er vel problemstillinger man møter på akkurat like mye med gutter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
L.F.C. supporter
|
![]() |
#15 |
er her
|
Ja da problemstillingen er den samme (sminke håper jeg de aldri starter med). Jeg tenker mer i den retningen at det er enklere å snakke med gutter om disse problemstillingene i forhold til jenter. Altså at det er flere nyanser når man tenker på jenter enn med gutter der ting er litt mer rett frem. Samt at jenter har en tendens til å "trekke" mot eldre gutter og at dermed disse sakene kan komme tidligere for jenter enn med gutter med tanke på modenhet. Men altså jeg har jo ikke så store barn, så jeg vet jo ikke.
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
Der er jeg enig. For meg som guttemor har jeg ansett det som en stor sorg om en av mine sønner har gjort en jente gravid for så å ikke ta ansvar. Hva har jeg gjort galt vil jeg tro at jeg da tenker - med tanke på verdier om å ta ansvar etc.
![]() |
#17 |
Textrovert
|
Sønnen min ble invitert i bryllup til kjærestens tante etter at han og kjæresten hadde vært sammen i bare to uker.
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
Niesa mi ble inkludert i kjærestens familie fra dag én. Hun var da 15 og han 16. (Foreldrene hans kjøpte til og med dobbeltseng til sønnen
![]() |
#19 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unge damer og utvikling1.-3. Ungdomsskolen
![]() |
#20 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Unge damer og utviklingKjenner at jeg ikke er klar for å svare på denne jeg, og har startet en annen diskusjon i stedenfor.
![]() |
|
|