|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaJeg lurer på en kjole eller tunika fra Kos serien.Jeg er ganske liten, 163 cm og lurer på hvem som er passe for meg, er det noen som har denne. Jeg tror det må bli en petrolblå. Sist redigert av Trixie : 28-10-09 kl 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaJeg har prøvd den, og synes den er litt i korteste laget for å brukes som kjole. Jeg er 1,60. Synes kjolen var ganske passe i lengden, så vidt jeg husker - rett under kneet. Jeg prøvde str. S.
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaVar kjolen rett under kneet på deg Elinblu? Hvordan blir den på meg da som er 173. Blir kjolen som en tunika da? Sist redigert av Elisabet : 28-10-09 kl 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunika
Nei, det tror jeg ikke, altså. Det er mulig den var litt lang til meg, nå ble jeg putselig usikker. Mange av T&T-kjolene er for store og lange til meg, men jeg kan ikke huske at jeg reagerte på lengden på den kjolen. Håper Nessie kommer inn i tråden og kan oppklare, eller Camomilla - kjøpte ikke hun også en sånn, tro?
![]() |
![]() |
#5 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaJeg er 171 høy og syns kjolene var for lange etter min smak. Jeg bruker tunikaen (str M) som kjole. Litt kort er den, men ikke for kort, synes jeg. Når jeg står rett opp og ned går den 10 cm over kneet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaEg er 172 og solgte videre min Koskjole fordi eg syns den var for kort. Sendte dei ein mail og ba dei om å oppgi lengde på kjolane sine.
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunika
Men på KOS står det jo tunika på og lengde 93cm? Var det denne med hette og hjerte foran du bestilte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdiglada
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaNei, med v-hals, og den heitte KJOLE. Trur ikkje dei har den der no lengre?
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdiglada
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaDet er visst MYK eg kjøpte.
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tulip og Tatamo, lengde på kjole og tunikaDen fleecekjolen jeg kjøpte er 103 cm i lengden. Tunikaene 93.
![]() |
|
|