|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Å få tilgang til bloggerNå hopper jeg ut i det, og spør direkte:
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg har lukket blogg og synes det er helt greit at noen spør om tilgang. Ofte har det vært personer jeg har trodd jeg har hatt på kontakt-lista mi, men som jeg har glemt.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg syns det er temmelig frekt å få tilgang når man ber om å ikke få det.
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Å få tilgang til blogger
Ja, det var det jeg ble sittende å tenke på også. Det kan jo være jeg har gitt tilgang til noen som ikke vil ha tilgang.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
Men da har du ikke bedt om å ikke ha det heller.
![]() |
#8 |
Passiv
|
Stemmer. |
![]() |
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
Jøss, er dette virkelig en aktuell problemstilling? Hvorfor skulle noen være interessert i å ha noen i bloggen sin som har sagt i fra at de ikke vil være der?
![]() |
#11 |
L.F.C. supporter
|
Det finnes jo dem som har bloggen åpen for alle, og da har man jo tilgang enten man ville eller ikke. Jeg tror man heller må la være å klikke seg inn på bloggen om man ikke vil lese. For såvidt jeg vet er det ikke mulig å lukke bloggen for dem som ikke vil lese.
![]() |
#14 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg synes heller ikke det er så lett å be om tilgang. Ikke fordi jeg er redd for å få et nei, men fordi jeg føler meg som en sniker siden jeg ikke har noe å tilby selv. Ikke kjenner jeg noen IRL heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerDet er helt ok at noen spør. |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg synes overhodet ikke det er frekt å spørre.
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg gir ingen tilgang som ikke har spurt. Da jeg startet bloggen la jeg til en del brukere som ikke hadde spurt, men det er fordi de var for venner å regne i utgangspunktet.
![]() |
#19 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg tenker som så at det kan være at brukeren føler det som et "press" når de får et sånn spørsmål. At mange synes det er vanskelig å si nei.
![]() |
#20 |
flisespikker
|
Noen synes kanskje det er vanskelig å si nei. (Hvis noen synes det er veldig vanskelig å få sånne spørsmål, burde de antagelig ha bloggen sin et annet sted, der den ikke vises.) Men ganske mange blir glade for å bli spurt, og sier at de ikke legger til folk uten at de spør selv, så det er jo også noe å tenke på.
![]() |
|
|