|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Hvis noen gidder å stikkke innom meg ca hver 4. time og spise litt sammen meg også dra igjen, så er det helt greit.
|
|
|
#3 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det kjedeligste er egentlig å lage mat til bare meg selv.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!
|
|
|
#6 |
|
Fjott
|
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det er mye det er kjedelig å gjøre alene. Man burde ha lovfestet rett på minimum et par-tre timer med kjæreste i løpet av en uke. Minst!
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også. Makan til luksus. Et godt måltid og en god serie eller film, uten forstyrrelser fra barn som ikke kan sitte rolig ved bordet osv, det er jo helt fantastisk! Jeg ELSKER å spise alene. Evt. bare sammen med mannen, men det er jo uhyre sjelden det skjer.
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Jeg er på dine trakter helga om 14 dager.
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er ikke det. Det er helt meningsløst kjedelig.
Jeg har sikkert ikke klart å lure med meg noen hjem for at de skal spise med meg om 14 dager heller, så det er bare å legge inn Kirsebærmatplan i kalenderen din først som sist.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det så jo helt flott ut, men dessverre tror jeg at det var fatet som gjorde det delikat sånn rent fargemessig |
|
|
|
|
|
#11 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det er urkjedelig å spise alene. Selv pleier jeg da ofte å hoppe over hele spisingen, men det er jo ikke lurt i lengden når man er mye alene. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Orker ikke lage noe særlig når jeg er alene jeg heller, synes det er kjempekjedelig.
|
|
|
#14 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Jeg er helt enig, Kirsebær. Måltidene er ikke det samme alene.
|
|
|
#15 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Enig med Kaprifol ja. Jeg spiste middag til amerikanske såper i 10 år før jeg gifta meg. Syns du skal sette inn annonse, "middagskjæreste søkes. Må ha god apetitt og sansen for gode desserter. Kan gå hjem igjen kl 1900".
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Middagsvenn da? Som du bytter på å lage middag med en gang eller to i uka? |
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Når skal du spise kveldsmat da? Skal jeg stikke innom og holde deg med selskap? |
|
|
|
#18 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Jeg spiser jo alle måltider sammen med noen, på dagtid sammen med kollegaer |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ekstremt trøtt
|
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
![]() |
|
|