|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Varmtvannsbereder, hvor stor?Vi skal bytte varmtvannsbereder, men er usikker på størrelse. Hvor stor er deres og hvor mange personer er dere? Er dere fornøyd med størrelsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Varmtvannsbereder, hvor stor?200 l på 2 store og 3 små. Stort sett nok, men det blir 300 l når vi etterhvert bytter.
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Varmtvannsbereder, hvor stor?Vi er to voksne og to barn, og så vidt jeg husker så gikk vi fra en gigantisk bereder til en 120 liter eller noe sånt (160?) da vi pusset opp vaskerommet. Den fikk nemlig plass under trappa og frigjorde plass på vaskerommet. Det er en sånn ekspressak fra Ozo. Siden jeg har en rørleggermann kunne vi sikkert sluppet unna rimelig med en stor og fin en, men vi følte ikke behov for mer, og har heller aldri gått tom for varmtvann.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Varmtvannsbereder, hvor stor?Hvor stor er sånn man har i kjøkkenbenken? Vi har bare en sånn, bytter til samme størrelse nå og har ingen planer om å få behov for noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Varmtvannsbereder, hvor stor?Den er på 160 l den vi har nå, jeg tror vi satser på en større. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Varmtvannsbereder, hvor stor?Her er min tråd om det samme: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=76598
![]() |
|
|