|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
| Se resultatene: Hvor mange pc-er har dere? | |||
| 1-3 |
|
76 | 46,06% |
| 4-6 |
|
66 | 40,00% |
| 6-8 |
|
16 | 9,70% |
| 8-10 |
|
4 | 2,42% |
| 11-15 |
|
1 | 0,61% |
| 16-20 |
|
2 | 1,21% |
| Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Har dere mange pc-er?Hvor mange pc-er har dere? Her i huset har vi mange. Alt for mange. Vi har vel en 15 stk i daglig bruk. Noen av de er koblet til tv og andre tekniske ting i huset. Eller så har alle i familien hver sin lap top. Jeg og jentene har hver våres stasjonær. Gutta i huset (både den store og den lille) har flere stasjonære. Storepropell har vel ikke mindre enn 3. Jeg vet at vi har mange pc-er. Propellmannen jobber med det og har en to-tre pc-er bare til det. Hvor mange pc-er finnes ute i fp-hjemmene?
Propella Sist redigert av Propella : 23-11-09 kl 23:51. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere mange pc-er?Vi har bare 3 |
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Har dere mange pc-er?Vi har seks som er i bruk, og så har mannen noen ganger med seg jobbelaptopen sin hjem.
|
|
|
#5 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere mange pc-er?min man har en laptop, jeg ha en minipc og en laptop og ungene har laptop en til dvd og pc spill. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
superbruker
|
Sv: Har dere mange pc-er?
Du skjønner vel at oppvarmingen også er datastyrt.
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har dere mange pc-er?Skal vi se. Vi har to som ungene bruker, så har jeg en og mannen en mac. Og så skal jeg få en mac til jul :-D Så da har vi altså fem tilsammen gitt, alle bærbare. Men den ene funger svært dårlig og de to pc-ene er treige og jævlige
|
|
|
#11 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har dere mange pc-er?Mannen og jeg har hver vår nye laptop, ungene har mine gamle laptop, i kjelleren har vi to gamle stasjonære til pynt.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere mange pc-er?Vi har en stasjonær (ikke i bruk egentlig, står bare tilkoblet), og to laptoper. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Har dere mange pc-er?Akkurat kvittet oss med tre, og en nyankommet i hus, så da er det per i dag to stasjonære og en laptop. Men helt sikkert deler til minst en stasjonær til. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere mange pc-er?Vi har kun 2 stk. En stasjonær og en laptop.
|
|
|
#16 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Har dere mange pc-er?Vi har to stasjonære - en eldre eMac som ungene bruker og en ny og fin iMac som er bare min - i regelmessig bruk. Og så har vi en eMac som jeg ikke er sikker på om virker lenger.
|
|
|
#18 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Har dere mange pc-er?Vi har 2 stasjonære (bare én som virker pr.dags dato) og to laptoper. I tillegg har både mannen og jeg jobbmaskiner vi drar med oss hjem. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har dere mange pc-er?En stasjonær og tre laptoper. Ene er mannens jobb pc. |
|
|
|
![]() |
|
|