|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte spiser dere kokte poteter? | |||
| Hver dag |
|
0 | 0% |
| 5-6 dager i uken |
|
7 | 4,05% |
| 3-4 dager i uken |
|
25 | 14,45% |
| 1-2 dager i uken |
|
47 | 27,17% |
| 3-4 ganger i mnd |
|
35 | 20,23% |
| 1-2 ganger i mnd |
|
32 | 18,50% |
| 6-12 ganger i året |
|
9 | 5,20% |
| 1-6 ganger i året |
|
15 | 8,67% |
| Sjeldnere enn 1 gang i året |
|
3 | 1,73% |
| Aldri |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Et par ganger i måneden. Potetmos et par ganger i uka.
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?1-2 ganger i måneden |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Jeg stemte 1-6 ganger i året. Kokte poteter er sjelden vare her i huset. Det er vel stort sett bare til Fårikål tror jeg.
|
|
|
#5 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Det varierer litt. Kokte poteter har vi nok bare 1-2 gagner i uka. Det blir mest potetmos. (Hjemmelaget.) Og ris.
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Et par ganger i måneden, som regel til fisk. Ellers går det mest i pasta og ris, og ovnsstekte poteter.
|
|
|
|
#10 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Vi spiser mandelpotet fra familiens potetåker. Nydelig.
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Kanskje 1-2 ganger i måneden, bare til de rettene som bare passer til det (som, ja, fårikål eller fisk). Stappe av poteter med andre grønnsaker i har vi kanskje hver uke, og ovnsstekte potetbåter har vi også oftere enn kokte poteter.
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?
Ja, vi også. Det er populært. Selv Poden som ikke spiser poteter spiser dem. Vi fant noen som var i skiver også for noen dager siden, det var jo nesten som chips.
|
|
|
#13 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Oppdelt i foliepakker. Ellers bare til julemiddag.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?
Jepp. Skjønner ikke at flere ikke gjør det på denne geniale måten. Mener å ha hørt at man bevarer mye mer næringsinnhold, ikke minst så koster det knapt en kalori å lage. Man slipper skrelle osv.... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Jeg flyttet for meg selv for snart 2 år siden og har laget poteter her 3 ganger. Men Poden og jeg har spist en del hos Exbo og han lager litt mer potetsaker. Og vi spiser hos andre, spiser ute og slikt. Så jeg stemte 6-12 ganger i året.
|
|
|
#20 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?3-4 dager i uka, mannen synes ikke han har spist middag hvis vi ikke har hatt poteter til middagen.
|
![]() |
|
|