Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dyr kaffe!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 20:57   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Dyr kaffe!

Fyttikatta.
Var på en av Jordbærpikenes avdeling i dag med Propellen og spiste middag. Etter vi hadde spist tenkte jeg ta en kaffe, dobbel latte. Bestilte og skulle betale. 67,- kroner sa damen
Det er den dyreste kaffeprisen jeg har hørt.
Jeg lurte på om det virkelig var rett pris, jada sa damen. Da takket jeg pent nei og sa at jeg går på Kaffemakeriet og kjøper til halve prisen. Sånn er det med den saken. Hun ble litt sur.

Gammel 02-12-09, 20:59   #2
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyr kaffe!

Hohoho, da skal den jammen være god hvis den skal koste nesten 70 kroner for en kopp!
Jeg hadde gjort akkurat det samme.

Gammel 02-12-09, 21:34   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Hjelp, så dyrt, det må da ha vært feil.

Gammel 02-12-09, 21:35   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Herregud! Det var jo helt sykt!

Verste er jo at de tror de tjener på å ha sånne priser, men de ender jo opp med å miste kunder.

Gammel 02-12-09, 21:36   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det var virkelig blodpris. (Og det kommer fra en som bruker syndige summer på kaffe. )

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:01   #6
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun må jo ha trykket feil på kassa? Ikke en dobbel, men trykket for to kaffe latte? Kansje hun er litt ny i gamet?

Gammel 02-12-09, 21:03   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg ba henne slå inn på nytt.
Med store bokstaver: DOBBEL LATTE MED LETTMELK 1 STK.
Så ser jeg, en latte og en cappuchino slår hun inn. Eh, men det er bare en kaffe jeg skal ha. Ikke bli sur på meg, det er ikke jeg som har programert kassa sier hun. En til kom på plass, og jo, det er sånn den slås inn og den koster så mye :dåner:

Gammel 02-12-09, 21:03   #8
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Dyr kaffe!

Jøss, det må jeg virkelig si var dyr kaffe!!

Gammel 02-12-09, 21:05   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Da er hun rett og slett et nek. takk for advarsel!

Gammel 02-12-09, 21:06   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Ja, det tenkte jeg og.
Hun syns sikkert jeg var gjerrig som ikke betalte for den dyre kaffen

Gammel 02-12-09, 21:37   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det kan da ikke være mulig, eller?

Gammel 02-12-09, 21:37   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun tok jo betalt for en cappucino og en latte. For et nek!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:40   #13
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

En liten sak for lokalavisen? Tipper det ville justert prisen deres asap.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:46   #14
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Det må jo være en feil , send de en mail og hør . Forskjellen på enkel og dobbel espresso er jo 5 kr . Så at det skulle bi så dyrt for en dobbelt latte er jo latterlig .

http://jordbarpikene.no/index.php?page=drikke

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:56   #15
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

67 kroner kan ikke være mulig.... ? Sendte forresten en mail og spurte jeg... hvis alle vi som leser dette gjør det så kanskje de begynner å justere litt på prisene sine, eller kurse de ansatte i hva kaffen deres koster...for dette kan da ikke stemme.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 00:43   #16
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er rett og slett det drøyeste jeg har hørt av kaffepriser og jeg nekter å tro at det kan stemme. Mail bør sendes!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:16   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damen må ha trodd at dobbel latte betyr to kaffe latter i én kopp. Så utrolig teit.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:33   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Tenk om damen hadde jobbet i en bilbitikk

Kunde: Jeg vil ha den bilem, men med flere hester.
Damen: Sånn det blir en million kroner
Kunde: Men, det var da litt dyrt, skulle bare he flere hester
Damen: Det er ikke noe annen måte å slå det inn på enn å slå inn 2 biler

Jeg var på Triaden.
Siste gang tenker jeg, ikke pga kaffen, hun var jo et nek. Men har prøvd de før med salat og det er som nevnt over her, ett bad i olje og pesto. I går spiste jeg pasta med karry kylling. Kyllingen lå igjen for å si det sånn.

Sist redigert av Camomilla : 03-12-09 kl 08:39.
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:46   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Fått svar på mailen jeg sendte i morrest:

Takk for at du tar deg tid til å opplyse oss om din kaffefrustrasjon. Vi tar selvfølgelig ikke 67 kroner for en latte. Hos oss koster en latte 40,- og 45 hvis du ønsker en dobbel espresso i den.
Kan du være så snill å gi meg beskjed om hvilken avdeling du opplevde dette på slik at vi får lært opp personalet der til å slå inn riktig på kassen.

Beklager så mye for at du opplevde dette på en av våre cafeer.

Med vennlig hilsen

Gammel 03-12-09, 11:47   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.