|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Hva synes dere om Obama, da?Ja, nå har jo han og kona landet trygt i Norge.
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Obama da?Må innrømme at jeg synes han er d...kjekk Sist redigert av Michelle : 02-02-10 kl 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva synes dere om Obama da?
Sist redigert av Jessica : 10-12-09 kl 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
X First Lady
Tenker mye av det samme som du, men håper at talen hans i dag kan forklare litt om hvorfor han aksepterer prisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva synes dere om Obama da?Nelle: Fantastisk
![]() |
#7 |
X First Lady
![]() Sv: Hva synes dere om Obama da?Han er jo til og med venstrehendt akkurat som meg jo. Ante meg at vi hadde noe felles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
Akkurat det kommenterte min datter og jeg nå. Vi jentene her i huset er venstrehendte. Ikke rart han er en smart mann he he..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva synes dere om Obama da?Jeg tror Obama er en mann med intensjoner om å gjøre mye bra, og så håper jeg han finner måter disse årene han sitter som president til å få gjennomført det. Derfor finner man meg i kveld i den demonstrasjonen som oppfordrer ham sterkt til å følge opp løfter, intensjoner og vise seg verdig fredsprisen jeg mener han får noe prematurt.
![]() |
#10 |
X First Lady
Og som jeg misunner deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
Det er et tog jeg kunne deltatt i. Flott at du går Acsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
X First Lady
![]() Sv: Hva synes dere om Obama, da?Kjenner at jeg sliter nå med Jaglands engelsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
:signerer: (bortsett fra det med demontrasjonen, jeg prøver fåfengt å lese til eksamen og skyr sentrum og folkemengder akkurat disse dagene - litt stresset nå) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hva synes dere om Obama, da?Obama er den beste!
![]() |
#15 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Obama da?Jeg syns han virker som en veldig flott mann, med gode intensjoner. Man kan si hva man vil om fredsprisen, men det er nå stas at han er i Oslo i dag. Jeg jobber i midt i byen, har dessverre dårlig utsikt fra mitt kontor men hører at byen står på hodet. Politibiler, helikoptre er hele tiden. Tror jeg tar meg en tur ut i lunsjen i dag for å titte litt på livet. Er ikke så ofte det skjer så mye spennende i Oslo så litt gøy er det jo.
![]() |
![]() |
#16 |
anglofil
![]() Sv: Hva synes dere om Obama da?Obama er historisk, anbefaler boken hans "dreams from my father" på det sterkeste. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#17 |
anglofil
![]() Sv: Hva synes dere om Obama, da?Vi går i fakkeltoget som hyller Obama i kveld "Nei til Atomvåpen". Sikkerhetsrådet resulosjon som Obama fikk til er helt utrolig men desverre ser det ikke ut til at folk generelt ikke er så opptatt av nedrusting lenger selv om faren for et nytt våpenkappeløp er sterkt tilstede. I dag er det mange "ustabile" land som har tilgang til atomvåpen, når jeg tenker på min datters fremtid så er dette en av de viktigste sakene for meg siden jeg virkelig er redd for at atomvåpen kan, etterhvert bli brukt av noen veldig veldig gale mennesker.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Obama, da?
Her kommer man jo opp i litt av dillemaet for hva man da skal gjøre. Diplomati med Nord-Korea og Iran, samt en del av landene i midt-østen, kan raskt skje mens de har en oppbygging. Og hva skjer egentlig i en del av de tidligere russiske republikkene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Come what may...
|
Og i 3 år har skolen jobbet hardt og ment at eldste jenta mi har kjempe dårlig blyantgrep og hva ser jeg. JO Han er venstre hendt og skriver akurrat likt som jenta mi. Da var hun stolt ja!! Nå kan skolen bare prøve seg!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|