Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Alicante

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-09, 21:07   #1
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Alicante

Med utgangspunkt i Alicante airport hvilket sted/område er fint?
Liker sandstrand, rolig. Heller natur og tumuligheter/opplevelser, enn shopping og uteliv. Reiser med småskolebarn

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 21:26   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alicante

Vi bodde i Gran Alacant, like ved en strand som jeg mener het Playa del Carabassi. En halvtime fra Alicante. Stranden var kjempefin, det var rolig, men kanskje ikke de beste turmulighetene?

Gammel 11-12-09, 21:30   #3
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi bodde i Gran Alacant, like ved en strand som jeg mener het Playa del Carabassi. En halvtime fra Alicante. Stranden var kjempefin, det var rolig, men kanskje ikke de beste turmulighetene?

Vi var der nå i sommer og reiser til sommeren med. Mamma har hus der og vi likte oss godt. Er jo flott å gå tur langs stranden inn til St Pola om det ikke er for varmt.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 21:33   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Mine svigerforeldre har også hus der (Gran Alacant). Det er et veldig godt utgangspunkt for turer pga beliggenheten. Gran Alacant er ikke allverdens spennende, men det er fin strand, og kort vei til Alicante og andre steder.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 22:16   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi var på Guardamar del Segura for noen år siden. Storkoste oss. Her er en rapport:
http://forum.nybaktmamma.com/showthr...ight=guardamar

Det tar ca 25 min mener jeg å huske, fra Alicante sentrum.

Gammel 11-12-09, 23:40   #6
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Tinkadott; Din flotte ferierapport har jeg faktisk lest på NM før. Absolutt et alternativ. Passelig avstand fra flyplass. Hvordan var stranden der ?

Ønsker relativt langrunn strand gjerne med molo ell. sånn at det ikke er høye bølger.

Takk så langt; tar gjerne i mot flere forslag. Mange av leilighetene jeg har sjekket er dessverre booket i skoleferien.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 00:44   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Guardamar og området rundt er kjent for flotte strender. De har noen med "blått flagg" om jeg ikke husker feil, og de er blandt de beste i verden fikk vi høre da.
Stranden vi brukte var langgrunn, men bølger var det der. Ikke verre enn at det gikk bra å bade.

Gammel 12-12-09, 09:09   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Carrabassi-stranden ved Gran Alacant er veldig fin, men bølger kan det være. For meg som har større barn er det bare et pluss.

Jeg vil tro at forholdene er likedan ved Guardarmar del Segura. Men inne i Santa Pola er det noen mer beskyttede strender.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 13:59   #9
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Carrabassi-stranden ved Gran Alacant er veldig fin, men bølger kan det være. For meg som har større barn er det bare et pluss.

Jeg vil tro at forholdene er likedan ved Guardarmar del Segura. Men inne i Santa Pola er det noen mer beskyttede strender.

Vi holdt til mest inne på stranden i St Pola. Flott og rene strender og god plass.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.