|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() AlicanteMed utgangspunkt i Alicante airport hvilket sted/område er fint? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: AlicanteVi bodde i Gran Alacant, like ved en strand som jeg mener het Playa del Carabassi. En halvtime fra Alicante. Stranden var kjempefin, det var rolig, men kanskje ikke de beste turmulighetene?
![]() |
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alicante
Vi var der nå i sommer og reiser til sommeren med. Mamma har hus der og vi likte oss godt. Er jo flott å gå tur langs stranden inn til St Pola om det ikke er for varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: AlicanteMine svigerforeldre har også hus der (Gran Alacant). Det er et veldig godt utgangspunkt for turer pga beliggenheten. Gran Alacant er ikke allverdens spennende, men det er fin strand, og kort vei til Alicante og andre steder.
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: AlicanteVi var på Guardamar del Segura for noen år siden. Storkoste oss. Her er en rapport:
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: AlicanteTinkadott; Din flotte ferierapport har jeg faktisk lest på NM før. Absolutt et alternativ. Passelig avstand fra flyplass. Hvordan var stranden der ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: AlicanteGuardamar og området rundt er kjent for flotte strender. De har noen med "blått flagg" om jeg ikke husker feil, og de er blandt de beste i verden fikk vi høre da.
![]() |
#8 |
Bare sær
![]() Sv: AlicanteCarrabassi-stranden ved Gran Alacant er veldig fin, men bølger kan det være. For meg som har større barn er det bare et pluss.
![]() |
#9 |
X First Lady
![]() Sv: Alicante
Vi holdt til mest inne på stranden i St Pola. Flott og rene strender og god plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|