|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Sånn at de er store? Ellers så vet jeg at typisk HM og Kremmerhuset og den slags har solgt slike i småpikestørrelser... Om ikke vingene i seg selv må være store, så kunne du jo bare utvide strikken.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Panduro.
![]() |
#6 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Jeg har sett til barn på Lindex og HM. Det må da gå an å fikse på dem så også voksne kan bruke dem?
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Ståltråd og hvite tynne strømpebukser, lim og paljetter, borrelås - lage selv.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Crap, jeg får ikke gjennomført det, trengte lenger tid. (Var ikke bare englevinger som måtte orges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!De har på Standard, hvis du holder til i Oslo. Så vet du til neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Ja, Standard var jeg klar over, jeg trengte egentlig en usedvanlig low-budgetløsning som kunne gjennomføres på 20 minutter og en telefonsamtale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Ideen får modne til neste år, da takler du det på 20 min. Kanskje til og med på 19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Butikker type Kondomeriet o.l. har vel kanskje slike kostymer også? ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!
Posene er vel ganske så anonyme. Har jeg hørt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg trenger fire, fem par englevinger til voksne, i morgen. Hjelp!Sorry, men jeg mistet både vingene og glorien min for en del år tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|