Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fornøyd med fangsten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 08:53   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fornøyd med fangsten?

Hva var din favorittgave i går? Barnas?

Malin strålte som en sol og klarte ikke sitte stille da hun pakket opp skiene fra mommo og morfar. De ble selvsagt testet i stua da pakkeåpningen var over.

Jeg fikk gitar av mannen, og det var det jeg ønsket meg aller aller mest. Jeg fikk også noen nydelige, håndmalte tallerkner av mormor, med marimekkoblomster på. Hun har malt og malt de siste ukene for å få dem ferdige til jul. Seks tallerkner, med seks forskjellige farger. To blåfarger, gul, grønn, orange og rød.

Mannen ble veldig fornøyd med gavekortet fra foreldrene mine, og kjøkkenmaskinen fra meg. Han får gave fra sine foreldre i dag og blir sikker enda mer fornøyd med den.

Leo brydde seg ikke noe særlig om pakkene, så Malin fikk pakke ut hans. Men han ble kjempeglad i de nye smokkene.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 09:00   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med fangsten?

Åja.
Storebror ble mest glad for Bakuganspillet på DS tror jeg, mne strålte også over digitalkamera og Ben10 ailien force klokka. Men han likte for første gang klærene han fikk også! De var tydeligvis kule nok.

Lillebror ble veldig glad for CD.spilleren og Sonic og Mario olympic wintergames for DS. Men jeg hørte julbel for Pulverheksaboka også.

Jeg fikk råsa ipod fra guttene. Fra mannen hadde jeg allerede kjøpt meg dunjakke. Jeg er også happy med Sorellskoene.

Mannen var nok mest fornøyd med gaven han kjøpte til seg selv og "meg" fra julenissen: Dockingstasjon til ipod.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 09:06   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden var nok mest fornøyd med ett monopolspill med en stor bil på og togbanebordet han fikk.
Jeg var mest fornøyd med varmeteppe jeg fikk av mannen og en holmegaard julepynten jeg fikk av ei venninne.
Mannen har nok guiness rekordbok som favorittgave.

Ellers ble det mye lego, togbane og playmo på mini. Endel bøker, spill og litt annet.

Jeg fikk kari traa superundertøy, kupevarmer, parfyme, bodylotion,hårklipper, lysestaker ,sjokolade med skål fra menu , penger + litt annet. Jeg er utrolig fornøyd.

Sist redigert av Chablis : 25-12-09 kl 12:28.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 13:12   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble mest glad for roseputene fra Indiska som mamma hadde kjøpt til meg. Diamantringen fra min kjære visste jeg om, så det ble ikke helt det samme overraskelsen, men den er nydelig !
Eldstemann ble mest glad for et eller annet DS spill, mellomste for Power Miners lego og minstemor leker lykkelig med dukkehuset hun fikk av oss (Lundeby)

Gammel 25-12-09, 15:51   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eldstes favoritt var som forventet DS med rett Pokemonspill. Minste var visst mest fornøyd med noen små hester hun fikk, og et sett med dukke med masse tilbehør.

De fleste vet nok at jeg er en frysepinne, så jeg ble veldig fornøyd med både ullundertøy, ullsokker, pledd og fleecetrøyer jeg bruker mye.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 17:31   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk mye fint i år, en veske jeg har ønsket meg, et smykke, undertøy og annet jålestæsj.

Barnet fikk mye, men mest begeistret ble han av en saccosekk og en Bionicle-figur.

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg fikk husmorferie av min kjære, en uke i Parga, sammen min beste venninne, som fikk samme gave av sin mann.

DET var en imponerende gave det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 17:52   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne julen hadde jeg så godt som hele regien på, det var ikke mange pakkene som ikke opprinnelig stammet fra meg der.

Eldstemann var hoppende glad og fornøyd over uno extreme og lego power miners.
Toern var fornøyd med flexi trax bilbane og ben ten-kostyme.
Babyen var fornøyd med papir og tråd :knegg, han klaget ikke over innholdet heller.
Mannen var fornøyd med tårer i øynene over Solas cd/dvd jeg hadde fått tak i til han, han hadde ikke trodd jeg hadde fått med meg det ønsket. Hovedgaven i form av ipod hadde han alt fått.
Jeg var veldig glad for det barna hadde laget på skolen, og at mannen faktisk var i form til at jeg kunne låne armkroken på kvelden . Og pappa ga meg 10000 kr som tilskudd til ferie - da ble jeg litt sjokkert og glad kan man si...

Gammel 25-12-09, 09:17   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror ble glad for alle gavene sine - kanskje aller mest for gitaren og saksofonen. Lillebror fikk en traktor med lyder. Den har han holdt på med siden da.
Jeg fikk meg ipod - og den ble jeg veldig glad for

Sånn generelt sett fikk jeg veldig mange flotte gaver!

Gammel 25-12-09, 09:38   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Er ganske fornøyd ja!

Gnomen var mest fornøyd med ski som han kunne fekte med, cd spiller med mikrofon og bilgarasje. Han synes egentlig det ble alt for mye.

Jeg fikk deilig ulltøy, Kamera stativ og et nydelig lærret med fotavtrykk fra barnehagen. Fikk og en stor gulvlampe som jeg ikke føler behovet for. Er ikke noe lampeperson. Får se om vi bytter den til noe vi ønsker oss mer eller beholder den.

Mannen ble kjempeglad fr Ipod Touch som han fikk av meg. Han som ikke engang like ipod Vi har ipodkabel i bilen så jeg tenkte det falt i smak selv om han ikke er den største fan av ipod.

Svigermor har slått til igjen med mye tull som aldri kommer til å bli brukt. Men fikk noen mummi asjetter. Det ønsket jeg meg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 09:49   #10
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Mazungen imponerte stort med hjemmelagde gaver men også med målbevisst handling.

Hun hadde overhørt at mannen og jeg komenterte på et donald brettspill i en lekekatlog (det var jo ment ironisk me det skjønte ikke hun). Hun har satt himmel og jord i bevegelse for å få tak i dette, og fikk til slutt bestilt det. Farmor var med og hjalp henne, men hun hadde vært kategorisk på at DET skulle hun ha til oss.

Ellers insisterte hun på å kjøpe engel til meg for hun vet jeg har samlet på dem og et par fugler til juletreet.

Mannen imponerte også med skidress (som må byttes pga LANGE bein) og ikke minst klippekort på PT ++ Han har skjemt meg bort i to år nå. Farlig presidens....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 09:48   #11
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Fornøyde barn og voksne her også.
Ylva ble nok mest fornøyd med Hello Kitty - mikrofonen (med stativ) fra oss. Den ble prøvd flere ganger i går kveld. Fikk også Barbie frisørsalong, så i dag har det blitt farget hår.

Selma fikk en hoppende kanin, den tok opp mesteparten av tiden i går. Jeg ble mest glad for den nye dundyna hun fikk av besteforeldrene.

Jeg fikk smykkeskrin og et gavekort på Intersport av mannen, det var bra! Fikk også mummi-kopper og et stativ til Nespresso-kapsler. Mannen fikk ipod av meg, og jeg tror den falt i smak. (Selv om han heller ikke har ønsket seg det.)

Gammel 25-12-09, 10:11   #12
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er fornøyd. Jeg fikk nye ekte Crocs av barna. Som eksen helt sikkert har hjulpet til med å kjøpe. Jeg fikk selvsagt råååsa.

Ellers fikk jeg ei ny tykkbunnet gryte som jeg trenger sårt, og det beste av alt, ny mobil. Sony Ericsson W995. Fikk biffbestikk til 4 personer i Hardangerbestikket jeg samler på, globus, duk, nøkkelskap, 2 håndkremer og litt annet småtteri. Barnehagebarna mine hadde laget flotte ting. De hadde malt på krus bl.a. og tegnet bilde av seg selv, og rammet inne. Utrolig koselig minne å få.

Jentene mine ble kjempeglade for dukkehuset de fikk. De var fra seg av glede i går. Ellers falt Star Wars legoen også i smak hos 7 åringen. 11 åringen min ble nok mest glad for ManU sengesett. Men ridderborgen fra meg var også stas. De eldste fikk jo mest klær. Mye boxere i år.

Jeg tror alle sammen er glade og fornøyde.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 10:18   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk også mye fint.

Hannah fikk barbie med hest, den ble pakket opp i går og lekt litt med. Samt at hun også fikk en prins som fikk være med på leken Hun fikk også spill, klær, Playmobil av oss (den ble hun ivrig på!), bøker, lydbøker og dataspill. Hun synes alt var stas tror jeg!

Peder fikk en del leker, og han helt overveldet! Han har jo hittil stort sett arvet leker Det ble lekt med legobuss, et par biler og snekkerutstyr i går. Han fikk Playmobil av oss, den er ikke pakket ut enda. Han fikk også ei myk dukke, og de var stor stas!

Vi har drøyet med å pakke ut noen pakker fra eskene, sånn at de får gledet seg litt over det de har. Og det ser ut til å gå bra.

Jeg fikk også masse fint! Devold ulltrøye og buff av mine søstre, det kommer godt med!! Og så fikk jeg nydelige votter/pulsvarmere av Hagtussa. Jeg fikk også skjerf og votter (Mjau), og et nydelig sølvhjerte av Karamell. Av mann og barn fikk jeg gavekort på "Mia`s" på 1500 kr. Favorittbutikken min her, og jeg gleder meg til shopping mot våren!!

Min mann ble ganske happy over tur til Riga han også!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 10:39   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

6åringen ble mest glad for Bakugan sengesett, spion sett, DS og Mp3-spilleren(som han kan se på bilder og høre musikk med).

5åringen ble mest glad for en fin kosehund, gorilla dilldall-leke og DS

Jeg og mannen fikk mye fint sammen bl.a. et fint maleri fra 5-åringen(skikkelig kunstverk!).
Jeg og mannen hadde avtalt å kjøpe for maks 500 kr., og i en bisetning før
julaften hørtes det ut som han hadde kjøpt en kakeform eller noe i den
duren(ikke akkurat første ønske til jul, så jeg belaget meg på å ikke ha for stor forhåpniger )
Men jeg fikk en skikkelig fin nattbordsklokke/vekkerklokke, en deilig
morgenkåpe(han hadde registrert at den jeg har er helt forferdelig
og at jeg må bruke skjerf rundt livet for belte er borte)+penger
(han har det med å ikke holde seg til budsjettet, det hadde heller ikke jeg i år).

Det aller beste var at vi hadde en utrolig koselig kveld med svoger og hans famile + svigers!

Sist redigert av Guttemammis : 25-12-09 kl 11:24.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 11:15   #15
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Her fikk vi masse fint begge to! Guttungen ble nok mest fornøyd med Dsi`en. Jeg ble mest fornøyd med Kari Traa klærne.

Gammel 25-12-09, 11:27   #16
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk husmorferie av min kjære, en uke i Parga, sammen min beste venninne, som fikk samme gave av sin mann. Jeg er fortsatt målløs.

Fireåringen falt i staver over alt han fikk, fordi det var akkurat det han hadde ønsket seg. Alt faktisk. Men verktøysett, brannbilklokke og playmoborg var kult. Sjuåringen likte spillene, og et rødt hello kitty-skjørt best, mens niåringen likte strikkevottene, og pelspleddet.

Sist redigert av Krem : 25-12-09 kl 11:35.
Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 11:35   #17
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk en bok om katter hos ene sønnen min, tror det er den jeg liker best, selv om jeg har fått både andre bøker, smykker og andre flotte ting. Yngste sønnen min fikk førstehjelpsskrin. Det ble han aller mest glad for og skal ha det med seg i skolesekken.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 11:33   #18
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk Kari Traa-fleecejakke og lue.

Treåringen jubla over alle gavene, men tror muligens togbanestæsjet var det som falt mest i smak.

Gammel 25-12-09, 11:43   #19
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en fin flaske whisky som min beste presang. Eller ble det penger, og det er jo alltid veldig bra.

Gammel 25-12-09, 11:52   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk masse fint! Gavekort på fotpleie og gavekort fra NOA NOA, Nespressomaskin (til begge) og den aller aller beste gaven var gavekort på bunad fra mamma og pappa.

Eldstemann ble nok mest fornøyd med et av DS-spillene sine og en ny PSP (lillebror hadde ødelagt den han hadde). Minsten bel superfornøyd med et Super Mario DS-spill og så kom vel Star Wars legoen høyt opp.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.