|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Pakkerekord!?Vet ikke jeg, men slik så det ut under treet der vi var på julaften!!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 02-01-10 kl 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Pakkerekord!??Vel, jeg har aldri sett så mange gaver iallfall. Det der var nesten groteskt.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkerekord!??Hos oss var det nesten enda litt verre.
![]() |
#4 |
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Pakkerekord!??Å herlighet!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pakkerekord!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Pakkerekord!?Jeg skjems nesten for å si det, men det var ikke så langt unna like mye her også. Enda vi forsøker å begrense oss, så blir det enorme mengder. Men det er klart at så lenge en del av gavene er store så ser det jo veldig mye ut også. Vi var forøvrig 9 stk på julaften, av disse 3 barn.
![]() |
#8 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Pakkerekord!?Det var mye gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lysende norsk flaskekoker
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Jeg må nesten fortelle hva min svigermor gjorde. Hun fikk en mobil av sin datter for noen mnd siden som hun trengte da, og som skulle være julepresang.
![]() |
#13 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkerekord!?Det er ikke langt unna haugen som så rundt vårt tre. Vi var 4 barn og 6 voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Etylbarbital
![]() Sv: Pakkerekord!?Jøje meg. Det var fryktelig mye.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 03-01-10 kl 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
weird
![]() Sv: Pakkerekord!?Vi var 18 stykker på julaften, så det ble omtrent slik der vi var også. Vi telte 130 gaver først. Så kom lillesøsteren min og samboeren hennes med 14-15 pakker til. Den som fikk mest var tantebarnet mitt. Hun fikk så mange gaver at hun ble flau til slutt. Fra besteforeldre og tanter og onkler etc. på farssiden. De andre ungene satt jo tålmodig og ventet på sin tur mens hun pakket opp den ene etter den andre.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pakkerekord!?Hjelp! Nå hadde riktignok både vi og svigerinne m/familie lagt igjen noen gaver i Oslo, men selv med dem hadde vi ikke vært i nærheten av det der... Vi var 8 voksne og 1 barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|