Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Forum og nick

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 16:10   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forum og nick

Det dukker innimellom opp nick her inne som jeg har HELT andre assosiasjoner til gjennom brukere andre steder.

Ullvott, for eksempel. Som er en mann et annet sted.

Krem, også en mann, og stadig på jakt etter nye bytter å nedlegge. Alle elsker Krem, er mottoet hans.

Så har man jo Iben, som er RL-navn her i huset og som jeg brukte lang tid på å bli komfortabel med.

Ja, og så er det et nick her som jeg selv bruker et annet sted og jeg kvepper hver gang jeg ser det.

Hva med dere?

Gammel 03-01-10, 16:23   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forum og nick

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Krem, også en mann, og stadig på jakt etter nye bytter å nedlegge. Alle elsker Krem, er mottoet hans.

Alle elsker Krem, selvfølgelig. Men utover det er jeg ikke mann, og overhodet ikke på bytte-jakt, godt gift som jeg er på tiende året.

Jeg synes det er håpløst når det bilde av brukerne jeg har slkapt meg, ikke stemmer overens med virkeligheten jeg. Det er da bilde i hodet mitt som er riktig...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 16:28   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så mitt nick et annet sted, og tenkte "nei - det der har da ikke jeg skrevet", og det hadde jeg jo heller ikke, for der heter jeg noe heeeelt annet...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 16:40   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes egentlig det er en uting for egen del at folk har ulike nick på ulike steder. Jeg får stadige aha-opplevelser med at jeg faktisk kjenner folk her fra andre steder, bare med andre nick. Så om noen av dere kjenner meg, så tilkjennegi dere gjerne gjennom en prikk eller PM.

Gammel 03-01-10, 16:56   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg for min del tar den et skritt videre. En dag grep jeg meg i å se på et bilde av eldstedatteren til Sitron og tenke at jammen ligner hun mora.

Men jeg har jo aldri sett mora.

Ellers er jeg smilefjes overalt. Jeg liker å være ryddig jeg.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:03   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet at når man fantaserer om ting som ikke eksisterer, så er man på god vei til å bli gal kattedame.

Gammel 03-01-10, 17:03   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du vet at når man fantaserer om ting som ikke eksisterer, så er man på god vei til å bli gal kattedame.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:04   #8
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker ikke når jeg ser et av mine gamle innarbeidede nick dukke opp på samme forum som jeg har frekventert lenge, og spesielt ikke hvis det viser seg å tilhøre et realt brødhode. Derfor har jeg registrert favoritten som back-up.

Jeg har litt ulike nick rundt omkring, men det er egentlig mest tilfeldig.

Gammel 03-01-10, 17:07   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg har selvsagt ulike nick fordi jeg generelt blir lempet ut av foraene jeg er på og da må man jo liksom starte med blanke ark.

Gammel 03-01-10, 17:10   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville trodd at det generelt er ganske vanskelig å bli lempet ut av et forum?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:25   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har selvsagt ulike nick fordi jeg generelt blir lempet ut av foraene jeg er på og da må man jo liksom starte med blanke ark.

Jeg prøvde meg på det samme en gang - et nytt nick, men det føltes helt feil. Det var jo ikke meg.

Gammel 03-01-10, 17:28   #12
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er Shamu overalt hvor jeg ferdes. Veldig greit og enkelt.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:01   #13
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde ett annet nick på nm, sm og sg fra før, 7-8 år tilbake i tid.. men jeg byttet i fjor fordi jeg slettet meg som bruker på alle de foraene.
Da jeg ble gravid igjen meldte jeg meg inn på Sm på nytt, med nytt nick og valgte da ett jeg bruker stadig vekk.
Det er stort sett bare det nicket her, og ingen andre ellers..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:10   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg er blitt lempet ut av de fleste.

Gammel 03-01-10, 17:11   #15
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et annet nick. Det fikk jeg fordi jeg ble fortalt at liefje ikke var helt greit paa det andre forumet. De som vet hvem jeg er, kan gjerne sende meg prikk eller PM, ogsaa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:22   #16
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Ullvott, for eksempel. Som er en mann et annet sted.

Jeg er ikke mann altså - æresord.

Jeg er ikke så aktiv på andre fora. Jeg har et nick på NM, men er sjelden der. Ikke samme nick forøvrig.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:19   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er Dragen overalt. Ellers kan det være det samme.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:28   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg gidder ikke skifte nick. Med det samme jeg skriver ikek kjenner alle meg igjen likevel.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:33   #19
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er Bille overalt. Men akkurat her på FP har jeg flere ganger tenkt på å skifte pga. Billa. Og hun var her først. Men får meg liksom ikke til å gjøre det.

Gammel 03-01-10, 17:34   #20
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg gidder ikke skifte nick. Med det samme jeg skriver ikek kjenner alle meg igjen likevel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.