|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Forum og nickDet dukker innimellom opp nick her inne som jeg har HELT andre assosiasjoner til gjennom brukere andre steder.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum og nick
Alle elsker Krem, selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum og nickJeg synes egentlig det er en uting for egen del at folk har ulike nick på ulike steder. Jeg får stadige aha-opplevelser med at jeg faktisk kjenner folk her fra andre steder, bare med andre nick. Så om noen av dere kjenner meg, så tilkjennegi dere gjerne gjennom en prikk eller PM.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Forum og nickJeg for min del tar den et skritt videre. En dag grep jeg meg i å se på et bilde av eldstedatteren til Sitron og tenke at jammen ligner hun mora. |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Forum og nickDu vet at når man fantaserer om ting som ikke eksisterer, så er man på god vei til å bli gal kattedame.
![]() |
#8 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Forum og nickJeg liker ikke når jeg ser et av mine gamle innarbeidede nick dukke opp på samme forum som jeg har frekventert lenge, og spesielt ikke hvis det viser seg å tilhøre et realt brødhode. Derfor har jeg registrert favoritten som back-up.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Forum og nickJeg har selvsagt ulike nick fordi jeg generelt blir lempet ut av foraene jeg er på og da må man jo liksom starte med blanke ark.
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Forum og nickJeg ville trodd at det generelt er ganske vanskelig å bli lempet ut av et forum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
#12 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum og nickJeg er Shamu overalt hvor jeg ferdes. Veldig greit og enkelt.
![]() |
#13 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Forum og nickJeg hadde ett annet nick på nm, sm og sg fra før, 7-8 år tilbake i tid.. men jeg byttet i fjor fordi jeg slettet meg som bruker på alle de foraene.
![]() |
![]() |
#15 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Forum og nickJeg har et annet nick. Det fikk jeg fordi jeg ble fortalt at liefje ikke var helt greit paa det andre forumet. De som vet hvem jeg er, kan gjerne sende meg prikk eller PM, ogsaa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Jeg er ikke mann altså - æresord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Forum og nickJeg gidder ikke skifte nick. Med det samme jeg skriver ikek kjenner alle meg igjen likevel. |
![]() |
![]() |
#19 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Forum og nickJeg er Bille overalt. Men akkurat her på FP har jeg flere ganger tenkt på å skifte pga. Billa. Og hun var her først. Men får meg liksom ikke til å gjøre det.
![]() |
|
|