|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Tyrkia i juni/juliVi er veldig i tenkeboksen på hva vi skal gjøre i sommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
seru
|
![]() Sv: Tyrkia i juni/juliJeg har vært i Alanya på den tiden og det var varmt og godt, men ikke uutholdelig. Kan godt anbefale det, men vær forsiktig med hva du spiser.
![]() |
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia i juni/julinoen flere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia i juni/juliVar i Tyrkia i slutten av juni og første halvannen uke av juli i fjor. Varmt, men med aircondition på rommet, og havet 50 meter unna, så var det ikke uutholdelig varmt (men nesten). Jeg kommer aldri til å reise til syden midt på sommeren igjen, for sommeren hjemme føltes så kort. Jeg ville heller reist i mai/juni eller august/september hvis jeg skulle reist igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia i juni/juliJeg elsker Tyrkia,MEN,ikke i Juli,det må være Mai,eller begynnelsen\midten av Juni.Var der i fjor i siste del-begynnelsen av Juli,og det var grusomt varmt,ungene orket nesten ikke bade engang ville bare sitte inne på rommet.Bortkastede penger...
![]() |
#9 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia i juni/juliSunwing resort Side Beach
![]() |
|
|