|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Vi har lyst på et spisebord i Valnøtt - noe som begrenser utvalget ser det ut som. Dette fra Bolia liker vi godt; |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Hva med Tolix? De ser smale ut, i hvert fall.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Jeg skriver med telefonen, og vet ikke hvordan jeg linker eller legger inn bilder, enda. Jeg så de hadde en modell på linneashage.no, men den er med armlener og den jeg tenker på er uten. Den finnes i mange farger, bla a hvit og stål.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Det bordet der var forøvrig veldig lekkert!
![]() |
#7 |
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Skjønner. De ser shabby chic-aktige ut der, men se her, da:
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Men det står da sjelden mål på "fotbredden" på stolene, på nett iallefall?
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Det er kanskje bedre med føtter som er rette, enn som skrår utover?
![]() |
#13 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Bolia har mange som matcher - men ingen som passer inn uten å "sløse bort" lengden av bordet. Jeg vil ha plass til fem på hver side med to innleggsplater. Jeg tenker også at beina må være rette ja, og det trenger strengt tatt ikke være skallstoler heller. :enklere: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?
Skjønner, det er jo et poeng at man får plass til stolen(e) ja.
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Men hvorfor skal du absolutt ha flest mulig stoler inntil hverandre rundt bordet? Det blir jo uansett fryktelig trangt å sitte så tett. Den ekstra plassen de skrå stolbeina tar, ville man uansett ha brukt til albuerom?
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Jeg tenkte at Boliastolene var bredere enn "den jevne stol der ute" og at man ville få albuerom med en "vanlig" stol. Dersom det er sånn at det ikke går fem på hver side av bordet med to ileggsplater er ikke dette bordet for oss likevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Finnes det smale skallstoler?/ Hvilke stoler til dette bordet?Mamma og pappa har nettopp kjøpt seg dette. Med klaffer i midten, så man bare drar ut bordet. Kjekt, og litt retro?
![]() |
|
|