|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Disneyland Paris i juliEr det greit å reise dit i juli eller er det forferdelig dumt. Mye kø regner jeg med at det er der, men det er kanskje enda verre i august?
|
|
|
#2 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Disneyland Paris i julimin bror og eksen og min nevø var der i fjor og storkoste seg. tror det var i juli/august de var der.. i fellesferien hvertfall. de klaget ikke over lange køer.. Altså det var masse folk så jeg på bildene, men det gikk nå greit hadde jeg inntrykk av..
|
|
|
#3 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Disneyland Paris i juli20 juli var det visst ser jeg på bildene deres på facebook.
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Disneyland Paris i juliJeg prøver å finne tur nå, men det er ikke så lett. Jeg har for mange unger.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Disneyland Paris i juliJeg har ikke vært der i juli, men min erfaring fra diverse steder nedover Europa er at slutten av juli og hele august er mer folksomt enn juni og begynnelsen av juli. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Disneyland Paris i juliJeg har ikke vært der, men svigerinne med barn var der i slutten av Juli da vi var i Paris for noen år siden. Det hadde visst vært veldig fint.
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Disneyland Paris i juliHva med Sembo? Du har da ikke fler enn 3 unger? Men det er mere upraktisk i forhold til hotell når en er 5 enn 4. Men dere kan jo ha 2 rom. Det går i alle fall rimelig fly fra Rygge til Paris og det går transfer til Disneyland derfra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Disneyland Paris i juliJeg har 4 unger.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Disneyland Paris i juli
Jeg har tydeligvis gått glipp av en unge. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Disneyland Paris i juliVar det for mange år siden, i Juli. Gikk helt fint, det var varmt og det var kø. Men ikke slik at man stod i tre køer og så var parken stengt. Men mulig ting har forandret seg på 10 år. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Disneyland Paris i juliGlemte å svare på vær og køforhold. Vi var der ca. 20 august i 3 dager. Hadde pakket for sommervær, men det regnet og var surt så vi måtte finne frem gensere og langbukser. Veldig lite folk i parkene
|
![]() |
|
|