|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Til hvilke byer i Italia går det direktefly fra Østlandet?Noen som har forslag?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til hvilke byer i Italia går det direktefly fra Østlandet?Hvis du vil til den italienske riviere så er det OK å fly til Nice også og så kjøre over grensen.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Til hvilke byer i Italia går det direktefly fra Østlandet?Veronal: Vi skal ikke dit. Mannen er i Roma på kurs en uke i april og jeg skal komme ned på fredagen og møte han i en by i Italia. Siden vi har vært i Roma før kunne vi godt tenkt oss og vært et annet sted.
![]() |
#4 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til hvilke byer i Italia går det direktefly fra Østlandet?Bergamo og Venezia har det ihvertfall gått direkteruter til.
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Til hvilke byer i Italia går det direktefly fra Østlandet?Her er liste over alle direkteruter fra Gardermoen: http://www.osl.no/osl/direkteruter |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Til hvilke byer i Italia går det direktefly fra Østlandet?Nå har jeg sjekket ut alle og det ser ut som om det blir Milano. Alle andre steder er det dobbelt så dyrt med flyturen. Jeg har ikke vært i Milano, så det blir nok greit. Mannen kan ta tog fra Roma til Milano for 750 kroner så det er heller ikke så verst.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til hvilke byer i Italia går det direktefly fra Østlandet?Jeg ville fløyet til Napoli eller Venezia dersom Roma ikke var et alternativ....
![]() |
|
|