|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?I'm curious. Hva er best måte å møte forutinntatthet og denslags på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Veldig, veldig få fordommer. Så få at det kanskje er ingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?
Ja, men jeg møter fint lite fordommer pga av bosted. Bortsett fra fra de som bodde på bøgda tidligere, og som tror de vet alt om bygder, bygdemennesker, bygdedyr og andre viktige ting i livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Tja. Folk ser ikke ut til å akseptere det med pappaen til barnet mitt, og synes jeg er både det ene og det andre. Men, dem om det. Bryr meg overhodet ikke.
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Vel, livet vårt er vel ganske så A4.
![]() |
#10 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Ingenting nå men når jeg var alene var det ikke måte på til fordommer pga det. Dessuten sa jeg nei til noe pga økonomien så fikk jeg høre at alemødre får så mye støtte at det kunne da ikke være noe problem. Man blir da rik av å være alene med barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Det er sikkert et tonn fordommer mot meg ute og går, men hittil har folk vært hensynsfulle nok til å la meg leve med paranoiaen.
![]() |
#12 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?En ikke helt A4-familiesituasjon har vel av og til avstedkommet noen fordommer. Uten at det har brydd meg nevneverdig.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Jeg er overvektig= jeg må være steindum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Jeg er 29 år, kronisk, alvorlig hjertesyk, uten at det overhodet er mulig å se det på meg. Det medfører litt av hvert. Hvordan jeg takler det kommer veldig an på overskudd og dagsform, men det er mange situasjoner som oppleves såre.
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Hmm, jeg troor ikke det, men man kan aldri være sikker.
![]() |
#18 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Den eneste fordommen jeg møter er fra min kollega, fordi jeg er nyutdannet. Han synes jeg er så herlig som har et så brennende engasjement på jobben. Herlig faktisk.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Nja, jeg har en mannlig kollega som rister på hodet og ser på meg hver gang jeg skal på hockeytrening. Hockey og fotball er ikke sport for jenter, vet du. Samme kollega mener også at det er greit for meg å få lærerlønn siden jeg ikke er hovedforsørger i familien.
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Du har iallfall ganske store fordommer mot bygda di, SF. Det virker nesten som om alle andre damer der er blonde nek som ikke engang kan gangetabellen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|