|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Orker ikke å traske gjennom hele senteret på jakt nemlig. Noen som er lommekjente?
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Jernia?
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Jeg har kjøpt knotter på Indiska en gang. (Det var riktig nok i Oslo sentrum.)
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Takk for tips, Indiska tror jeg kan ha noen aktuelle knotter. Skal være litt spesielle.
![]() |
#6 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Sånne shabby-chic interørbutikker pleier å ha ganske fine sånne, og ethvert kjøpesenter med respekt for seg selv har en slik interiørbutikk nå.
![]() |
#7 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Det er en butikk som ligger nesten borte ved xxl, rett før Åhlens (?) (lengst bort i nye delen) som har litt interiør og litt klær. Kanskje de har?
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Har nå funnet ut at det ligger en shabby butikk rett ved meg, evt. har jeg indiska og de andre interiørbutikkene helt i andre enden, skal sjekke de ut.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Mols pleier å ha knotter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Home&Cottage har en del, men jeg vet ikke om de finnes på Sandvika Storsenter, da.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Tror ikke de er på Sandvika storsenter, Ru.
![]() |
#12 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til butikk i Sandvika Storsenter som selger knotter/håndtak?Jeg har kjøpt fine knotter på Traktøren (men på CC Vest, da).
![]() |
|
|