|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Er det så enkelt?jeg er av dem som synes spørsmålet om organdonasjon er ytterst vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det så enkelt?Redd ja, men hadde vært reddere for ikke gjøre det hvis feks mannen eller et av barna skulle trenge det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det så enkelt?Ja, den avgjørelsen hadde vært enkel. Men jeg hadde gruet meg!
![]() |
#5 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Er det så enkelt?Jeg tror det.
![]() |
#6 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Er det så enkelt?
Enig.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det så enkelt?Det kommer an på hvem det er, men hadde det vært barnet mitt, eller kjæresten min? Eller søsken også forresten? Ja. |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er det så enkelt?Jeg hadde ikke gjort det for hvem som helst. Antagelig kun ungene mine. Så nei, jeg syns ikke det er så lett.
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det så enkelt?Dette er garantert veldig lett i teorien - og sikkert langt mer komplisert når det kommer til stykke.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Enig. Jeg hadde nok kun gjort det for ungene mine, men det spørs egentlig hvem andre det hadde vært snakk om.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det så enkelt?Jeg hadde glatt ofret ei nyre for ungene mine eller mannen min - og for næreste familie utenom dette.
![]() |
#14 |
Fjellpiper
|
Signerer på alle tre punkter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det så enkelt?Jeg hadde gjort det for ungene mine selvfølgelig,- og for aller nærmeste famile. utover dette må jeg tenke på at jeg er mor, og barna mine trenger meg i mange år til, så min egen helse er viktig.
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Er det så enkelt?Jeg har sagt til min samboer og mamma at dersom det skulle skje noe med meg så vil jeg være organdonor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er det så enkelt?Jeg har aldri sett på det som annet enn en selvfølge, og regner min eventuelle innsats som "liten" i forhold til den som måtte trenge et av mine organer.
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er det så enkelt?Etter min død kan hvem som helst få plukke hva de nå måtte trenge. Jeg ville nok ikke vært levende donor for hvem det skulle være, men for nær familie hadde jeg ikke tenkt meg om en gang. Det er en håndfull mennesker som betyr mer for meg enn noen andre, og de gjør jeg hva som helst for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Er det så enkelt?Ja, når jeg er død så kan de ta det de måtte trenge og brenne restene.
![]() |
#20 |
En Som Trener
|
Akkurat det jeg skulle skrive også. Om jeg skulle hatt en tatovering (noe som aldri vil skje uansett på min kropp) så skulle det stått "Please recycle".
![]() |
|
|