|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Vi må snart sende i permisjonsskjema, og det er ikke helt ubetydelig hvilke planer vi har for neste februar. Vi vurderer en overlapp (mannen ferie, jeg permisjon) der vi drar et varmt sted med storebror som da vil være nesten 6 år og lillesøster som da vil være rundt 8 måneder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Hvis ikke dere vil reise så langt er vel egentlig kanariøyene eller Egypt det eneste alternativet som er varmt i februar.
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?
Ja, jeg tenkte evt Kanariøyene, men trenger da tips til hvor det er fint. Egypt utgår tror jeg. Jeg tar gjerne innspill på Thailand også, har ikke slått det helt fra meg, men det virker litt mer omfattende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Tenker du et sted hvor dere for det meste skal være på hotellområdet eller vil dere ha muligheten til å se litt også?
![]() |
#5 |
I mål
|
Jeg ser for meg mest hotellområdet egentlig, evt med tilhørende strand. En liten hyggelig by i nærheten hadde vært ok, for spising og rusling, men bilutflukter ser jeg ikke særlig for meg, evt veldig begrenset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Hvis dere syns det er greit å organisere litt på egenhånd, er Marokko godt og varmt i februar. Men jeg tror ikke det er noen som arrangerer charter dit lenger.
![]() |
#8 |
I mål
|
Jeg ser egentlig for meg type charter denne gangen. Ift seksåringen kunne jeg sikkert funnet på noe mer kreativt, men ift den minste vil jeg gjerne være et sted der jeg vet at alt er ganske ordnet. Jeg tror også han på snart 6 vil sette pris på en del basseng og litt lekekamerater og slikt (selv om han nå hevder at når babyen kommer, trenger han aldri kjede seg eller ha besøk mer, for han kan bare leke med babyen. Veldig søtt tenkt, men jeg ser for meg at realitetene blir litt annerledes). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Thailand er helt fantastisk på denne tiden.
![]() |
#10 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Men hvor kan man oppleve litt "Thailand" hvis man ikke har en leilighet man kan låne, og ikke har lyst til å "lage" opplegg på egenhånd? Finnes det noen type resortsteder som også gir deg litt Thailand og er i nærheten av type koselige steder for spising og slikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Ja, absolutt Sist redigert av Wanda : 14-02-10 kl 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sunwing har jo to resorter i Thailand også, og såvidt jeg har lest er det litt sånn "oppelvelse av Thailand" det også, og helt øde plassert er de vel slett ikke, så vidt jeg husker.
![]() |
#13 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Jeg har ikke vært i Thailand, men hadde definitivt valgt det i februar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Ja, vi var på Gran Canaria, men det var i april, så jeg vet ikke hvordan det er der i februar. Kompisen til Storebror bodde her: http://www.startour.no/bestill-reise...e888fd71a9c166
![]() |
#15 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Puerto de Mogán syns jeg var en fin liten by. Har ikke bodd på hotell der, men dette så ikke dumt ut. http://www.startour.no/feriereiser/s...n=vinter-10-11
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sumwing Arguineguin? Vi likte oss ikke så godt der vi heller... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Ellers ville jeg dratt til Thailand, men der bør man etter min mening være 3 uker, ivertfall 17-18 dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Meloneras er vel det som er helt nede ved havet? Det virker som navnene brukes litt om hverandre. Men ved Faro de Maspalomas, fyrtårnet, der er det mange lekre hoteller. De ligger langs strandpromenaden. Jeg liker meg veldig godt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?Jeg skulle vært på Sunwing i Fañabé (Tenerife) denne uken, men måtte avlyse pga sykdom i reisefølget. Heldig for oss så var det drittvær denne uken (regn og 15-17 grader), så vi er fornøyd med at vi får ny tur i slutten av mars.
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?aCs tråd omhandlet det samme i februar i år.
![]() |
|
|