|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Diorshow mascaraTenkte å bestille meg ny mascara, og har lyst til å prøve Diorshow igjen. Husker at jeg var veldig fornøyd med den da jeg brukte den for noen år siden. Ser at det er kommet flere å velge mellom nå; Diorshow black out, Unlimited, Iconic og vanlig Diorshow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diorshow mascaraJeg synes den vanlige gir pandaøyne og smitter for et godt ord. Imidlertid er jeg småforelsket i Iconic, som sitter som støpt. Den har gummibørste, så du må like det, men ellers kan jeg anbefale den.
![]() |
#4 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diorshow mascaraVanlig Diorshow svertet masse!
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Diorshow mascaraJeg er godt fornøyd med både diorshow og diorshow unlimited.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Diorshow mascara
Må si jeg ikke er helt sikker. Mannen kjøpte feil på taxfree et par ganger, er derfor jeg har brukt unlimited.
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diorshow mascaraDiorshow drysser og sverter av. Det er en av de få mascaraer jeg har kjøpt jeg har hevet omtrent ubrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|