|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Noen som har erfaring med Obagi? Hjelp!Begynte med Obagi for fire dager siden. Ble forberedt på rød hud og flassing - men den flassingen som pågår nå er i overkant. Det ser freaky ut, og jeg lurer på hvor lenge en slik intens flassing pågår og når det vil roe seg litt?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Obagi? Hjelp!Ja jeg har brukt Obagi. Jeg mener det tok et par uker før flassingen ga seg. Det er et par år siden, så jeg er litt usikker her, men det var ganske ille en stund ja. Jeg ble også fryktelig sensitiv i huden, det var nok at et hårstrå kom litt ned i pannen så ble jeg rød og irritert i huden med en gang. Jeg mener å huske at jeg kuttet ut/ned på et par av kremene (den eksfolierende + A-vitaminsyrekremen), og da ble det bedre. Etterhvert kuttet jeg ut alle bortsett fra Clear, den fortsatte jeg med en stund til (og bruker ennå innimellom). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Obagi? Hjelp!Takk for svar, Muskat!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med Obagi? Hjelp!Hva er dette for noe kremer da?
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Obagi? Hjelp!
![]() |
|
|