|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Strikke- & hekletreff nr. 3 - Oslo & omegnOg det treffet har jeg tilbudt meg å ha hos oss i Nittedal - ja, for poenget er vel en optimal geografisk spredning innen Oslo&omegn i løpet av året?
![]() |
#3 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnJeg har veldig lyst, og blir gjerne med før påske hvis det passer med mannens jobbing. Kan du ikke bare sette en dato da Acsa?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnJeg fikk ikke med meg de to siste treffene, så jeg har lyst på treff før påske jeg også! Kom med en dato, så skal jeg få det på plass i kalenderen!
![]() |
#5 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnJippi! Jeg er med. Men 15-18 mars er jeg i borte.
![]() |
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnJeg melder meg på denne gangen også jeg
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnSkal vi ta det uka før påske, da, siden shg er borte uka før, og neste uke har vi whisky&filosofitreff her. Skal vi se, hva med torsdagen? Torsdag 25. mars? (Jeg kan andre ukedager også, altså, hvis det viser seg at torsdagen er umulig for mange.)
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnMei, det er lurt, for da kan du få med deg det retrosengetøyet du skulle få og vi glemmer stadig vekk. For du glemmer det sikkert den 12.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnJeg tror jeg kan, hvis det er greit at jeg utnytter dere videre i heklekunstens gleder?
![]() |
#13 |
Bare sær
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnTorsdager er vanskelig for meg. Jeg får komme sterkere tilbake etter påske.
![]() |
#15 |
WF: BNBE
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnJeg kan ikke. Mannen jobber sent hele den uka. Jeg får heller sitte og strikke litt hjemme og være med dere i ånden!
![]() |
#16 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnglitter, så dumt! Det er jo ferie rett etterpå, med masse tid med familien...?
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegn
Ja, du har jo rett i det. Jeg skal høre litt med Glittermannen, hvordan han ligger an jobbmessig. Det har vært mye for oss på hver sin kant i det siste, jeg føler at vi driver Familien AS med skiftjobbing, vi er aldri hjemme på samme tidspunkt om dagen, bare avløser hverandre.
![]() |
#18 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnJeg er gjerne med på et strikketreff til før påske og tror jeg kan den 25.
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnÅ, dette fikk jeg litt lyst til å være med på, men jeg er jo litt pysete da. Hva tenker man om klokkeslett da?
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikke&hekletreff nr. 3 - Oslo&omegnKommer ikke folk når de kommer? 19? Og hvis noen vil komme rett fra jobb og spise en enkel middag hos oss gjør de det?
![]() |
|
|