|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kunen du vært surrogatmor? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 11,56% |
Nei |
180 | 80,00% |
Vet ikke |
19 | 8,44% |
Deltakere: 225. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Kunne du vært surrogatmor?Inspirert av denne tråden hvor svært mange (alle?) var postive til muligheten for å bruke surrogatmor -
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Aldri. Ikke liker jeg å gå gravid, og ikke ville jeg være komfortabel med at det fantes et barn i verden som jeg hadde født, men ikke fikk være mor til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?
Kan bare signere denne. Jeg liker ikke å gå gravid, selv om jeg har gjort det mange ganger.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Nei, jeg er elendig på å gå gravid. Om jeg skulle slitt meg gjennom 9 mnd en gang til skulle det i allefall vært mitt eget barn.
![]() |
#5 |
prøver tilpasse seg livet
|
signerer.
![]() |
![]() |
#6 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Nei, aldri! Jeg mislikte å være gravid og har år motivasjonsarbeid foran meg før poden får ett søsken, i tillegg må jeg ha KS. Så en graviditet til er noe jeg utelukkende kommer til å gjøre for oss selv.
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Jeg kunne aldri vært det selv, men hadde gjerne benyttet meg av det. Grunnen til at jeg ikke kunne vært det selv er fordi jeg hater å være gravid og blir altfor knyttet til barnet.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?For søsken eller annen nær familie kunne jeg vært det. |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
det tenker jeg og, men utrolig vanskelig å egentlig forestille seg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Eg er virkelig ikkje god på å gå gravid, så surrogatmor kunne eg neppe ha vore. Men eg trur eg kunne donert egg :generøs:
Bergensis Sist redigert av Bergensis : 07-03-10 kl 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?No way. Grøss. Jeg kan knapt produsere mine egne.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Jeg hadde aldri gått gravid med flere egne barn, men for f.eks en bror og svigerinne som ønsket seg det mest i verden, og ikke hadde andre muligheter? Jepp - jeg kunne glatt ofret 9 mnd av livet mitt for å oppfylle deres største ønske i livet. |
![]() |
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Hvis jeg hadde sluppet de tre første månedene + den siste, kunne jeg gjerne ha vært det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Jeg kunne nok ikke vært surrugatmor, for jeg hadde blitt altfor knyttet til barnet. Bare tanken på å skulle gå gravid i 9 måneder for så å gi ungen fra seg blir helt uvirkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Tror ikke jeg hadde taklet det sånn psykisk sett. jeg knytter meg veldig til babyen i magen - får et varmt og godt forhold fra første spark og kan virkelig ikke tenke meg at jeg hadde klart å skilles fra den lille etterpå.
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Nei det tror jeg ikke. Kanskje muligens for søsteren min om hun ikke hadde kunnet adoptere og helt sikkert ikke kunnet få andre barn og ikke greide å ha det bra uten å ha barn. Kanskje. Jeg kan ikke fordra å være gravid og det er knapt nok at jeg orker det for å få egne barn.
![]() |
#18 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Nei. Jeg har trivdes kjempegodt som gravid og føder som en katt. Men det er jo relasjonen i den andre enden som gjør graviditeten og fødselen verdt det uansett. For meg.
![]() |
#19 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kunne du vært surrogatmor?Jeg syns det er kjipt å være gravid og eneste grunnen til at jeg har gjort det to ganger er premien etterpå, så jeg ville ikke ha vært surrogatmor.
![]() |
|
|