|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Kattepine!
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kattepine!
Jaha? Og hva skjer da?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Du foreslår å forgifte kattene, altså? Så de dør? Jeg klør i rødprikkefingeren nå. |
|
|
|
#7 |
|
Tøff
|
Sv: Kattepine!Det er helt greit at det er noe svineri med kattetiss på trappa, men å foreslå å ta livet av dyr? Det var et lavmål jeg virkelig ikke hadde trodd jeg skulle få se her inne.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Haha! Vi har også en slik palme. Den brukes ikke som do, men som klatrestativ. Det er ikke mye igjen av den, for å si det sånn. |
|
|
|
#9 |
|
Tøff
|
Sv: Kattepine!Det går også an å sette ut potter med Tagetes når det blir varmt nok til det. Kattene holder seg unna Tagetes.
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
Mener du seriøst at det er greit at unger havner på sykehus pga at andres katter skal få gå hvor de vil? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvordan mener du at de havner på sykehuset da? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Unik
|
Sv: Kattepine!Ein får kjøpt noko som heiter katt vekk eller noko slikt. Er noko som ein strør der som kattane held til. Lukta som då kjem held kattane vekke. Dei første dagane holdt det oss vekke og
|
|
|
#14 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattepine!Vel, jeg synes definitivt ikke du skal ta livet av kattene. Fy søren for et elendig forslag det var!
|
|
|
#15 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattepine!Sitronskall, hvitløk har jeg hørt at skal fungere. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kattepine!Jeg har overhodet ikke tenkt til å forgifte eller ta livet av noen dyr.
|
|
|
#19 |
|
Superbasinella
|
Sv: Kattepine!Bestemora til mannen var plaget med at katter tisset i hagen. Hun påsto at en 1,5 liters brusflaske med vann holdt kattene unna. Om det virkelig fungerer vet jeg ikke, men tipset er jo ganske harmløst så det skader jo ikke å prøve. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattepine!Kvernet svartpepper gjorde susen sist jeg forsøkte. |
|