Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nedvasking etter oppussing - pris?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-10, 15:01   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nedvasking etter oppussing - pris?

Jeg får "nytt" bad etter vannlekkasje, og nå ser vi slutten på arbeidet. Jeg har fått spørsmål fra entreprenøren om hva jeg vil ha for å vaske ned badet og gangen rett utenfor. Jeg går ut fra at det egentlig inngår i jobben men at det er like greit for dem å ha meg til å gjøre det.

Hva kan jeg ta for det, da? Det er snakk om et bad på ca 6 kvm, flislagt, og en gang på kanskje 5 kvm med malte strievegger, malt paneltak og (fæle) fliser på gulvet, samt en skyvedørsgarderobe. Til sammen seks dører må nok også vaskes (ja, seks dører i den lille gangen ).

Noen som har tips om hvordan jeg skal beregne pris for dette? Jeg vil jo ikke akkurat være billig, men litt realistisk er vel greit?

Gammel 18-03-10, 16:22   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nedvasking etter oppussing - pris?

1000.

Gammel 18-03-10, 19:54   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Så det er ikke dette jeg skal bli rik på, altså?

Gammel 18-03-10, 22:25   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat snakket med et vaskefirma som skulle ha 60,- pr m2 + moms når de vasket ned leilighet. Type flyttevask.

Du har sikkert mer "dill", pr m2 og kanskje mer støv ol. enn i en vanlig leilighet. Sånn sett bør du ta mer enn det. Og sikkert litt for tort og svie og vaskemidler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.