Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

9 rynker - to helt nye

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 21:11   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

9 rynker - to helt nye

Og når er jeg litt lei, for jeg føler det skjer litt mye nå, på rynkefronten.

Jeg har, fra før: to i panna, og to sinterynker mellom øynene. Og to smilerynker rundt munnen.
De er akseptert og godtatt.
MEN, så dukker det opp en rynke litt lenger borte på kinnet, OG en litt skeiv oppi panna. Det er skummelt.

I tillegg kommer hakesiget som også kom over natten, føler jeg. Profilen min er blitt riktig så stygg.

Jaja. Hva jeg vil med dette? Litt eksistensielt å snart bli 41 og jeg føler for å si det til verden.

Gammel 31-03-10, 21:14   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Bli feit. Da forsvinner de. Jeg er smellfeit og har ikke en eneste rynke. Hele skjønnhetsindustrien har totalt misforstått i årtier; vil man ha babyhud, så må man spise mer mat.

Gammel 31-03-10, 23:03   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bli feit. Da forsvinner de. Jeg er smellfeit og har ikke en eneste rynke. Hele skjønnhetsindustrien har totalt misforstått i årtier; vil man ha babyhud, så må man spise mer mat.

Faktisk så er det ein god idé. Eg hadde korkje rynker eller celulittar da eg vog 10 kg meir. Store puppar hadde eg også!

Gammel 01-04-10, 11:06   #4
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Faktisk så er det ein god idé. Eg hadde korkje rynker eller celulittar da eg vog 10 kg meir. Store puppar hadde eg også!

Då er det berre å gå igang, Bergensis! Det er jo påske(marsipan)tid, så du kan få ein pangstart!

Gammel 01-04-10, 12:12   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Då er det berre å gå igang, Bergensis! Det er jo påske(marsipan)tid, så du kan få ein pangstart!

Eg går faktisk korkje opp eller ned uansett kva eg gjer eller ei. I fjor gjorde eg eit realt forsøk via vektklubb.no. Eg ville ned 5 pyntekilo, men det rikka seg ikkje. Det rare er at det ikkje rikkar seg andre vegen heller, uansett kor mykje tull eg eter. Kroppen har stabilisert seg på 61 kilo. Alt eg pendlar er +/- ein halv kilo eller så. Eg jobbar hardt med å bli fornøyd med dette, for kroppen er openbart fornøyd.

Gammel 01-04-10, 12:33   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det er mye genetisk, alle mine søsken og jeg har god hud og ikke rynker selv om vi er fra 35 og opp. Moren min på 62 har veldig lite rynker. Det har kanskje også noe med at ingen av oss er store solfantaster, for jeg har jo venninner som soler seg mye i ansiktet og det synes for å si det mildt. Jeg bruker faktorkrem hele året også, og har ingen synlige rynker selv om jeg er godt over 40. Noen smilerynker rundt øynene, men det kan jeg leve med. Det kommer nok mer...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:59   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Se der! Derfor jeg ble spurt om leg. da jeg kjøpte rødvin i dag. Feit, men ser 14 år yngre ut enn jeg faktisk er.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:16   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Fett både over og under huden. Eneste som funker.

Gammel 31-03-10, 21:17   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Mitt beste tips er enkelt. Solbriller når du er ute, så du ikke myser for mye i det skarpe lyset. Ellers er det lurt å bruke høy solfaktor til daglig, enten i en dagkrem med helst spf 25-30, eller i form av en separat solkrem.

Kremer kan først og fremst tilføre fuktighet, og hvis du skal ha noen drastisk endring, trengs det nok botox, fillers (restylane etc.) og for eksempel a-vitaminsyre som er svært effektivt når det gjelder å bli kvitt gamle arr, solskader osv. Jeg kunne vel egentlig skrevet mye mer, men forsøker å være minimalist her.

Gammel 31-03-10, 21:20   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Mitt beste tips er enkelt. Solbriller når du er ute, så du ikke myser for mye i det skarpe lyset.

Seriøst? Får man mer rynker av å myse? Jeg trodde man fikk rynker fordi huden mistet elastitet jeg?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:21   #11
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Seriøst? Får man mer rynker av å myse? Jeg trodde man fikk rynker fordi huden mistet elastitet jeg?

Joda, hvis du myser og vinden snur - da blir du sånn!

Gammel 31-03-10, 21:22   #12
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Joda, hvis du myser og vinden snur - da blir du sånn!

Jeg tenker på alle skrukkene jeg noen ganger våkner med om morgenen, fordi jeg har ligget på puta... de forsvinner da. Takk og lov, så stiver ikke ansiktet etter fylte 30.

Gammel 31-03-10, 21:26   #13
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet ikke om man får myserynker, men om man gjør det mye er det vel sannsynlig? Man får smilerynker av å smile, sinterynker av å være sint og surrynker om man er sur. Det er helt sant. Du kan se på et gammelt menneske om det har smilt mye, eller vært bisk hele livet.
Jeg liker smilerynker.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:28   #14
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg vet ikke om man får myserynker, men om man gjør det mye er det vel sannsynlig? Man får smilerynker av å smile, sinterynker av å være sint og surrynker om man er sur. Det er helt sant. Du kan se på et gammelt menneske om det har smilt mye, eller vært bisk hele livet.
Jeg liker smilerynker.

Du kan se det ja? Hvordan kan du det?

Hva med de som ikke får så mye rynker da? Er de livløse?

Gammel 31-03-10, 23:42   #15
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan se det ja? Hvordan kan du det?

Hva med de som ikke får så mye rynker da? Er de livløse?

Har du sett gamle mennesker helt uten rynker? Jeg har ikke sett så mange, og kanskje ikke lagt merke til dem. Men jeg har sett og lagt merke til gamle mennesker med masse flotte smilerynker, og gamle folk med sure biske rynker, og ingen smilerynker.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:18   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Pussig det dere sier om å bli feit. Jeg sa senest i går at det stedet jeg først tar av meg, er i ansiktet, og nå føler jeg at jeg begynner å bli hul i kinnene og under øynene. Not a pretty look, og jeg jobber hardt med å spise smør og sjokolade for å drive skadebegrensning.

Gammel 31-03-10, 21:25   #17
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Pussig det dere sier om å bli feit. Jeg sa senest i går at det stedet jeg først tar av meg, er i ansiktet, og nå føler jeg at jeg begynner å bli hul i kinnene og under øynene. Not a pretty look, og jeg jobber hardt med å spise smør og sjokolade for å drive skadebegrensning.

Jeg har tatt av 3,5 kg siden oktober. Langvardig holdningsendring prøver jeg på, men det er hardt nå i påsken hehe. Kanskje det er derfor jeg syns jeg ser ei ny rynke på venstre kinn? Fordi jeg er blitt innhul?

Gammel 01-04-10, 16:35   #18
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barbra Cartland sa: "After forty a woman has to choose between losing her figure or her face. My advice is to keep your face, and stay sitting down.”

Så hun mente at man heller burde være lubben og rynkefri.

Gammel 01-04-10, 16:38   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om jeg vil ta imot skjønnhetstips fra en dame som sminker seg på denne måten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:45   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg vet ikke om jeg vil ta imot skjønnhetstips fra en dame som sminker seg på denne måten.

Du har et poeng...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.